Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kan terug gaan naar de winkel en hen daar laten kijken maar ik denk dat ze hem dan gaan opsturen naar Samsung voor herstel en het enige wat ze daar gaan doen is wat hierboven gezegd wordt. Je bent ook alles kwijt en je gaat veel geld kwijt zijn (als hij niet meer in garantieis).
Ikzelf zou eerst eens kijken naar de optie hierboven.
goands;188085
Je kan terug gaan naar de winkel en hen daar laten kijken maar ik denk dat ze hem dan gaan opsturen naar Samsung voor herstel en het enige wat ze daar gaan doen is wat hierboven gezegd wordt. Je bent ook alles kwijt en je gaat veel geld kwijt zijn (als hij niet meer in garantieis).
Ikzelf zou eerst eens kijken naar de optie hierboven.
Je kan je contacten beter syncen met Gmail in het vervolg. Als nog zoiets ooit gebeurd, moet je enkel inloggen met gmail en je hebt in enkele minuten je contacten automatisch terug. Zo kun je dat ook met je agenda doen.

Hier is een howto: contacten synchroniseren met Gmail
En voor je apps staat een howto in mijn handtekening: Titanium Backup … maar dan moet je wel geroot zijn …
Succes en amuseer je vanavond