Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

robkuh84

robkuh84

  • Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • #1
  • 4 juli 2011
  • 14:06

Hallo,

Ik zit met een enorm probleem. Gisternacht is mijn SGS ineens kapot gegaan.
Heb ‘m ’s nachts nog gebruikt om fotos te maken en alles ging goed, maar de volgende morgen was de onderste helft van het beeld zwart en het bovenste deel was nog wel te zien, maar dan helemaal paars…

Weet iemand hoe dit kan of hoe dit weer te maken is (zonder dat het meer geld kost dan het toestel waard is)?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr. Rob

Bewerkt (4 juli 2011 14:06)
Fcck

Fcck

  • Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • #2
  • 4 juli 2011
  • 16:12

Heb je em bij een Magneet gehad?

Bewerkt (4 juli 2011 16:12)
android-sgs

android-sgs

  • Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • #3
  • 4 juli 2011
  • 16:39

of zat hij in je spijkerbroek

Bewerkt (4 juli 2011 16:39)
Reinier68

Reinier68

  • Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • #4
  • 4 juli 2011
  • 16:59

gwoon terug naar de winkel, en probeer een factory reset, al denk ik niet dat dat helpt

Bewerkt (4 juli 2011 16:59)
JK1980

JK1980

  • Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • #5
  • 4 juli 2011
  • 19:45

Als je toestel niet is gevallen of zichtbare valschade heeft, kun je m gewoon opsturen ter reparatie. Dat valt allemaal binnen fabrieksgarantie.

Bewerkt (4 juli 2011 19:45)

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

robkuh84

robkuh84

  • Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • #6
  • 5 juli 2011
  • 08:51

android-sgs;188312
of zat hij in je spijkerbroek

Ja, ik heb de gsm wel in m'n spijkerbroek gehad, maar daar zit m'n telefoon altijd in. kan dit kwaad dan?

Bewerkt (5 juli 2011 08:51)
Bartito

Bartito

  • Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • #7
  • 5 juli 2011
  • 08:54

robkuh84;188573
Ja, ik heb de gsm wel in m'n spijkerbroek gehad, maar daar zit m'n telefoon altijd in. kan dit kwaad dan?

Neen, tenzij er daardoor een ontzettende druk op is gekomen door te zitten bv.
Iets anders zou ik ook niet weten waarom dat een spijkerbroek slecht zou zijn.

Bewerkt (5 juli 2011 08:54)
robkuh84

robkuh84

  • Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • #8
  • 5 juli 2011
  • 08:54

JK1980;188382
Als je toestel niet is gevallen of zichtbare valschade heeft, kun je m gewoon opsturen ter reparatie. Dat valt allemaal binnen fabrieksgarantie.

Het toestel is inmiddels 3/4 jaar oud. en is natuurlijk wel eens gevallen. hierdoor ziet het toestel er natuurlijk niet meer als nieuw uit.
zou het ondanks dat toch binnen de fabrieksgarantie vallen? opzich zou dat wel moeten, aangezien de gsm niet is gevallen of iets dergelijks op het moment dat het beeld zwart/paars werd. Maar ik kan me ook voorstellen dat Samsung moeilijk gaat doen, omdat er dus misschien wel “valschade” zichtbaar is…

Iemand enig idee hoe dit zit en op welke manier en met wie ik contact kan opnemen om in aanmerking te komen voor reparatie?

Bewerkt (5 juli 2011 08:54)
Bartito

Bartito

  • Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • #9
  • 5 juli 2011
  • 08:57

Je kan het beste naar een Samsung Service Point gaan in je buurt. Dan weet je al snel meer.
Ga je gewoon naar de winkel waar je hem gekocht hebt, gaan ze daar niet veel over kunnen vertellen. Ze sturen hem gewoon op en dan horen ze wel wat er mee gebeurt.

Bewerkt (5 juli 2011 08:57)
robkuh84

robkuh84

  • Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • #10
  • 5 juli 2011
  • 09:07

Bartito;188580
Je kan het beste naar een Samsung Service Point gaan in je buurt. Dan weet je al snel meer.
Ga je gewoon naar de winkel waar je hem gekocht hebt, gaan ze daar niet veel over kunnen vertellen. Ze sturen hem gewoon op en dan horen ze wel wat er mee gebeurt.

Ik heb de gsm niet in een winkel gekocht, maar via vodafone.nl. Kan ik dan toch gewoon naar een vodafonewinkel in de buurt gaan?
Waar kan ik zien waar een Samsung Service Point in de buurt zit?

Bewerkt (5 juli 2011 09:07)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.