Ik las onlangs dat de bekende app NoScript! ook een smartphone versie heeft gelanceerd. Voor wie het nog niet kent, icm met Firefox houdt hij kwaadaardige scripts buiten de deur. Gekke is dat ik hem nog niet in de Market ben tegengekomen. Ik vroeg mij dus af of iemand hem ergens anders al vandaan heeft geplukt en uitgeprobeerd heeft. Graag je reactie.
Bewerkt (4 juli 2011 23:19)
Hoi allemaal, Ik las onlangs dat de bekende app NoScript! ook een smartphone versie heeft gelanceerd. Voor wie het nog niet kent, icm met Firefox houdt hij kwaadaardige scripts buiten de deur. Gekke is dat ik hem nog niet in de Market ben tegengekomen. Ik vroeg mij dus af of iemand hem ergens anders al vandaan heeft geplukt en uitgeprobeerd heeft. Graag je reactie. [U][/U]
Hoi allemaal,
Ik las onlangs dat de bekende app NoScript! ook een smartphone versie heeft gelanceerd.
Voor wie het nog niet kent, icm met Firefox houdt hij kwaadaardige scripts buiten de deur.
Gekke is dat ik hem nog niet in de Market ben tegengekomen.
Ik vroeg mij dus af of iemand hem ergens anders al vandaan heeft geplukt en uitgeprobeerd heeft.
Graag je reactie.