Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Op de 1ste plaats kun je langs een Samsung Service Center gaan. Die lossen het zo op.
Maar hieronder staat een prachtige Howto: voor de doe het zelver
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html
Dan zal ik naar het dichtstbijzijnde service center gaan
Jeanet4;189754Wat bedoel je dan met helpen, of welke ideeen heb je daar dan bij ??
En dat durf ik dus niet aan.
Ik zou zeggen, zoek een Samsung Service Center bij jou in de buurt:
Servicecenter Locaties SAMSUNG
kijk eens goed wat er staat over die 3000mb.
het gaat over je pc, die heeft niet genoeg ruimte niet je galaxy
farena;189902
kijk eens goed wat er staat over die 3000mb.
het gaat over je pc, die heeft niet genoeg ruimte niet je galaxy
misschien wordt de firmware eerst op je laptop gedownload alvorens die naar de sgs gaat
Jaaaaaaaaaaaaa……hij doet het!!! Het was idd de ruimte op mijn laptop!!! Superbedankt!!!
Ik was helemaal blij dat er een nieuwe upgrade was. Ik verbind mijn Galaxy met Kies….maar geeft vervolgens aan dat er niet genoeg ruimte op de schijf is. Tenminste 3000 mb nodig.
Ik heb van alles geprobeerd. Apps opgeruimd, CacheCleaner erover heen, al mijn filmpjes en foto's verplaatst naar mijn laptop, al mijn smsberichten verwijdert…maar nog steeds geen ruimte genoeg.
En de SGS geeft aan dat ie ruim 5GB over!!!!!
En nu lees ik overal dat je via Odin kan werken, maar ik ben niet zo'n computer-hero die dat aandurft.
Wie-O-Wie kan me helpen???????