Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
probeer een factory reset, dan ben je wel alle apps kwijt. instellingen-privacy-fabrieksinstellingen terugzetten. en ik zou de sgs updaten via dit topic: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html
net als Reinier68 zegt, factory reset.
heb hetzelfde probleem als jou gehad. Bij mij lag het niet alleen aan dat hoor. Had een volledige foute galaxy s, heb dan maar een andere gekregen. Maar dat maakt nu niet zoveel uit denk ik.
Factory reset en dan kijken wat het zegt.
ik heb vandaag mijn samsung galaxy s maar weer eens aan Kies gehangen. Ik heb nu android 2.2. Kies lukte uiteraard niet… Kon geen verbinding maken met de telefoon… Maakt niet uit.
Maar nu. is heel mijn startscherm leeg… behalve onderop staan nog telefoon, contacten, berichten en applicaties. klik ik op applicaties. dan gaat ie zoeken, maar vindt niks.. ik kan wel bij instellingen komen, maar weet echt niet wat ik anders moet zetten.. via instellingen kan ik wel bij mijn apps komen en die starten dan ook gewoon op? Hoe krijg ik alles weer zichtbaar? :cry: