Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Galaxy s i-9000 power reset or unknown upload mode en forced upload by keypressing (7)

Klappera

Klappera

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2011
  • 18:47

Hallo

Weet iemand misschien waarvoor de power reset or unknown upload mode is op de samsung galaxy s gt-i9000 en hoe ik daar in kan komen? Volgens mij is de forced upload by key pressing mode om te flashen met odin maar ik wil wel graag weten hoe je daar in komt.

volume up+home+power is de recovery mode

volume down+home+power is de download mode

home+volume up doet niks

En weet iemand misschien hoe ik in de forced upload by keypressing mode kan komen en in de power reset or unknown upload mode? En crasht de telefoon dan niet? En raak ik dan geen bestanden en of gegevens kwijt? Alvast bedankt.

Bewerkt (9 juli 2011 18:47)
embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 9 juli 2011
  • 20:19

Voor zover ik ben geinformeerd flash je met Odin in de download mode.
Wat je met de forced upload moet is mij ff onduidelijk. Maar goed, ik heb wel een linkje gevonden hoe je erin kunt komen en ik hoop dat je 3 button optie werkt.

How to get to “FORCED UPLOAD by KEY PRESSING” - xda-developers

Bewerkt (9 juli 2011 20:19)
do-shaq

do-shaq

• Lid sinds 21 november 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2011
  • 00:04

Waarom wil je daar in komen? Het is een foutmelding, iedereen wil er uit komen en jij wilt er in?

Bewerkt (10 juli 2011 00:04)
Klappera

Klappera

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 08:35

Ik ben autistisch en ik vind het leuk om heel veel dingen uit te zoeken en weet je misschien wat ze bedoelen met Power reset or unknown upload mode?
En kan je zomaar in die modus komen met een 3 button optie?

Alvast bedankt

Bewerkt (14 juli 2011 08:35)
Klappera

Klappera

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 09:36

Dank je wel voor het sturen van de link maar helaas werkt dit bij mij niet.

Bewerkt (15 juli 2011 09:36)
Klappera

Klappera

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2011
  • 11:29

2596Ik heb op mijn Samsung Galaxy S GT-i9000 darky's rom 10.1 gezet en ik wilde darky's rom opnieuw installeren in de download mode met odin maar ik was vergeten odin als administrator uit te voeren en toen bleef odin op set partition hangen. Dus ik had besloten odin af te sluiten en odin weer te openen en het opnieuw geprobeerd en toen gaf ie boven in een rood vlak met fail dus toen had ik maar besloten om odin af te sluiten en mijn computer af te sluiten en deze weer opnieuw op te starten. Vervolgens heb ik odin weer opnieuw opgestart en toen herkende odin het toestel niet meer. Toen dacht ik ineens ik moet het als administrator uitvoeren maar toen had dat geen zin meer want odin herkende het toestel niet meer dus toen had ik besloten om het toestel opnieuw in de download mode te zetten door opnieuw volume omlaag + home + aan/uit 8 of 10 seconden ingedrukt te houden. Maar toen was ie bricked, dat betekent dat ie dus eigenlijk defect is.
Het plaatje wat ik bij dit bericht heb toegevoegd zijn een telefoontje en twee puntjes en een waarschuwings teken en weer twee puntjes en een computertje. Maar nu ga ik uitleggen hoe ik hem weer unbricked heb dat betekent gerepareerd:

WAARSCHUWING: ALLE GEGEVENS BERICHTEN FOTO'S FILM'S CONTACTEN ETC. GAAN MOGELIJK VERLOREN

Stap1: als het scherm met een telefoontje en twee puntjes en een waarschuwings teken en weer twee puntjes en een computertje verschijnt houdt dan je volume omlaag + home + aan/uit knop 8 of 10 seconden ingedrukt.

Stap2: als het goed is zit je nu in de download mode.

Stap3: sluit je toestel aan op de pc.

Stap4: open odin als administrator.

Stap5: selecteer pit en selecteer s1_odin_20100512.pit en klik vervolgens op openen.

Stap6: selecteer pda en selecteer Fiecto_Deodexed_JVH_I9000.tar en klik vervolgens op openen.

Stap7: klik nu op Start en laat de computer en de telefoon zijn gang gaan en koppel de kabel pas los als odin pass zegt.

Stap8: het kan zijn dat het toestel confirm password zegt voer dan het wachtwoord of de pin code van de scherm vergrendeling in, als het toestel zegt sorry try again kun je ook nog 0000 en null en PUFF proberen.

Stap9: als het toestel klaar is voer je de pin code van de simkaart in, indien het toestel erom vraagt en de simkaart beveiligd is met een pin-code.

Stap10: volg de instructies.

Stap11: sluit het toestel op de computer aan en kopieer Darkys_v10.1_Extreme_Edition.zip naar het toestel.

Stap12: als het kopieeren voltooid is koppelt u het toestel los.

Stap13: als u het toestel heeft los gekoppeld schakelt u het toestel uit en wacht u totdat het toestel uit is.

Stap14: als het toestel uit is zet u het toestel in de recovery mode door volume omhoog + home + aan/uit knop ingedrukt te houden.

Stap15: als het toestel in de recovery mode staat gaat u met de volume knop (volume omlaag gaat omlaag en volume omhoog gaat omhoog) naar choose zip from sd card.

Stap16: selecteer choose zip from sd card (aan/uit knop is ok).

Stap17: selecteer Darkys_v10.1_Extreme_Edition.zip.

Stap18: selecteer yes en laat het toestel zijn gang gaan.

Stap19: als het toestel klaar is selecteert u reboot system now dan start het toestel opnieuw op.

Stap20: wacht tot het toestel is opgestart.

Stap21: als het toestel opgestart is, is het toestel weer helemaal unbricked dat betekent gerepareerd en darky's rom staat er weer helemaal opnieuw op.

Bewerkt (23 juli 2011 11:29)
Klappera

Klappera

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 19:13

Hoi allemaal ik heb ook een Samsung Galaxy Tab en daar is het gelukt om in de power reset or unknown upload mode te komen! Ik wou in de download mode komen dus ik hield volume omlaag + volume omhoog + power tegelijkertijd ingedrukt en toen kreeg ik een groen android poppetje met een wolkje met een zandloper erin en daarnaast stond in het geel geschreven POWER RESET or UNKNOWN UPLOAD MODE en toen hield ik een antaal seconden de power knop (de uit en aan knop) ingedrukt en toen herstartte het toestel opnieuw op en toen kon ik hem gewoon nog gebruiken maar wat betekent Power reset or unknown upload mode eigenlijk? Het is een foutmelding toch? En kan je er ook wat mee als ik hem op de computer aansluit? Alvast Bedankt.

Bewerkt (13 augustus 2011 19:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.