Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
misschien heb je hier wat aan PASTUBBS - COMPUTER SOLUTIONS: Turn Your Notebook/Netbook Into A WiFi Hotspot
Hallo Satfrico,
Dat kan. Als je met de kabel verbonden zit kun je naarSTART -> CONFIGURATIESCHERM -> NETWERKCENTRUM gaan (ervan uitgaande dat jij W7/VISTA hebt). Vervolgens druk je hierop:
Dan druk je hierop:
Dan vul je even alles in:
Druk op VOLGENDE
Hierna moet je met je telefoon / ipad / pad / any device je verbinding kunnen zien
Zie hier:
NB in het onderste plaatje had ik dus HetRatje moeten zien.
Maar zat net even te kloten.
Wil mijn laptop als router instellen voor mij ipad maar krijg de melding dat windows niet geconfigureerd heeft.
Iemand idee wat dit kan zijn ?
De methode zoals beschreven door “het ratje” werkt ook onder XP,mocht er nog iemand zijn die dat gebruikt……
Onder netwerk aanvinken: internet verbinding delen inschakelen, daarna lijkt het vrijwel hetzelfde te zijn.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Hallo allemaal,
Ik ben op tenerife en heb daar bekabeld internet in mijn apartement.
Ik heb een 10 inch laptop bij me maar vraag me af of ik die als wifi router kan gebruiken voor mijn galaxy.
Ik heb ooit eens gehoord van een collega dat er iets voor bestaat dat de laptop ls wifi gebruikt kan worden door bepaalde sottware te installeren.
Zowel mijn collega als ik kunnen het niet vinden.
Is er iemand die hier meer over weet en dit met mij en andere wil delen?
Zou wel makkelijk zijn want dan werkt Whatssapp tenminste.
Alvast bedankt Edwin