Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tjellekes

Tjellekes

• Lid sinds 13 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 14:49

Hallo iedereen

Ik heb mezelf sinds kort een Samsung galaxy S aangeschaft.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om remote control uit te voeren, zoals lock en wipe.

En wat ik zeker zeer handig zou zetten is track & trace. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt!
Tjellekes

Bewerkt (13 juli 2011 14:49)
josvh88

josvh88

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 15:38

Ik gebruik al een tijdje SeekDroid. Gelukkig nog nooit nodig gehad.. Jee betaalt eenmalig een paar cent en daarna kun je gebruik maken van alle functies. Er zit sowieso een Track en Trace functie bij en je kunt op afstand je telefoon wipen. Of de lock-functie erin zit weet ik niet.

Je hebt ook Track & Protect (niet helemaal zeker over de naam). Dit programma bevat meer functies, maar is ook een stuk duurder. Je moet namelijk credits aanschaffen voordat je gebruik kunt maken van het programma.

Bewerkt (13 juli 2011 15:38)
Tjellekes

Tjellekes

• Lid sinds 13 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 16:53

Er is dus geen algemene gratis functie waarmee je het makkelijk kan doen? Zoals HTC sense bijvoorbeeld?

Tjellekes

Bewerkt (13 juli 2011 16:53)
Edjekadetje

Edjekadetje

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 314
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 09:28

Ik vind het wel begrijpelijk dat dergelijke functies niet altijd gratis zijn omdat er veel werk achter zit.
Wat jij zoekt zit in Lookout Mobile Security.
Kost maar 20 euro/jaar en bijzonder vind ik wel dat de trace functie ook werkt wanneer er een andere sim in wordt gestopt.
Je kunt hem zelfs o afstand laten afgaan indien je hem ergens bent verloren of kwijt geraakt.
Echt super!

Bewerkt (14 juli 2011 09:28)
Tjellekes

Tjellekes

• Lid sinds 13 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 11:21

Bedankt, zoiets zocht ik inderdaad.

Maar dacht dat er misschien ook een gratis functie was van samsung zoals htc sense (gratis dacht ik) voor HTC gebruikers.

Tjellekes

Bewerkt (15 juli 2011 11:21)
Tjellekes

Tjellekes

• Lid sinds 13 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 11:40

Edjekadetje;192288
Ik vind het wel begrijpelijk dat dergelijke functies niet altijd gratis zijn omdat er veel werk achter zit.
Kost maar 20 euro/jaar en bijzonder vind ik wel dat de trace functie ook werkt wanneer er een andere sim in wordt gestopt.
Je kunt hem zelfs o afstand laten afgaan indien je hem ergens bent verloren of kwijt geraakt.
Echt super!

Moet je iets speciaal doen om de Locate Device functie te gebruiken?
Ik heb mijn GSM nummer moeten opgeven (snap niet hoe hij dan het toestel nog kan vinden als mijn simkaart eruit is)

Ik druk op ‘locate’ en hij begint af te tellen van 3 minuten. Eens hij afgeteld is doet hij niets meer. Doe ik iets verkeerd?

Bewerkt (15 juli 2011 11:40)
Edjekadetje

Edjekadetje

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 314
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 16:08

Ik heb onlangs aan het support team van LMS de vraag gesteld hoe het zit met de trace-functie, indien de ‘vinder’ zijn eigen simkaart erin stopt.
Uit hun antwoord concludeer ik dat, zodra er een andere sim in gestopt wordt, je vanzelf het nieuwe mobiele nummer op je dashboard ziet (beheerprogramma waarover je beschikking krijgt bij een abonnement).
Indien je SGS dus wordt gestolen en het nieuwe nummer is in gebruik, blijf je dus in de gelegenheid om hem uit te pijlen.
Eenmaal dicht in de buurt verstuur je een scream, waarna je ergens (Amerikaanse) politie sirenes zult horen loeien. Die hebben kennelijk een eigen geluidsetting omdat hij het bij mij deed terwijl hij op mute stond.

reactie Lookout Mobile Security:

Hi,
A device with Lookout installed on it can connect to our servers as long as it has a connection, cellular or Wi-Fi, so it doesn't even need a SIM chip in it to work with our service. If a new SIM is placed in the device, your account will automatically get updated with the new phone number - we consider the phone number to be just another setting.
We make use of the phone number to be able to send SMS messages to the phone for the purpose of initiating activity (locate, scream, backup, etc.). If we don't use an SMS, all these activities are still possible but only when the phone contacts our servers (generally scheduled to be only once or twice a day - so all the functionality will take place, just on the phone's internal schedule rather than a request from the web interface).
The SMS messages are a requirement right now for our service to connect to the phone - scheduled connections _from_ the phone to our servers do not use SMS messages. So your phone will only get them when the webUI is used to contact the phone ; there is nothing that needs to be done with the SMS messages or the code within them.
We are working to try and simplify the connection process.
Thanks for using Lookout!
——————–

Bewerkt (15 juli 2011 16:08)
Tjellekes

Tjellekes

• Lid sinds 13 juli 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 09:46

Edjekadetje;192843
Ik heb onlangs aan het support team van LMS de vraag gesteld hoe het zit met de trace-functie, indien de ‘vinder’ zijn eigen simkaart erin stopt.
Uit hun antwoord concludeer ik dat, zodra er een andere sim in gestopt wordt, je vanzelf het nieuwe mobiele nummer op je dashboard ziet (beheerprogramma waarover je beschikking krijgt bij een abonnement).
Indien je SGS dus wordt gestolen en het nieuwe nummer is in gebruik, blijf je dus in de gelegenheid om hem uit te pijlen.
Eenmaal dicht in de buurt verstuur je een scream, waarna je ergens (Amerikaanse) politie sirenes zult horen loeien. Die hebben kennelijk een eigen geluidsetting omdat hij het bij mij deed terwijl hij op mute stond.

reactie Lookout Mobile Security:

Hi,
A device with Lookout installed on it can connect to our servers as long as it has a connection, cellular or Wi-Fi, so it doesn't even need a SIM chip in it to work with our service. If a new SIM is placed in the device, your account will automatically get updated with the new phone number - we consider the phone number to be just another setting.
We make use of the phone number to be able to send SMS messages to the phone for the purpose of initiating activity (locate, scream, backup, etc.). If we don't use an SMS, all these activities are still possible but only when the phone contacts our servers (generally scheduled to be only once or twice a day - so all the functionality will take place, just on the phone's internal schedule rather than a request from the web interface).
The SMS messages are a requirement right now for our service to connect to the phone - scheduled connections _from_ the phone to our servers do not use SMS messages. So your phone will only get them when the webUI is used to contact the phone ; there is nothing that needs to be done with the SMS messages or the code within them.
We are working to try and simplify the connection process.
Thanks for using Lookout!
——————–

Alvast bedankt voor de reactie!

Ik heb lookout nu eens geinstalleerd. Als je nog geen abonnement hebt kan je ook gebruik maken van de scream en trace functie (niet van de wipe en lock functie).

Echter werkt de trace functie alleen maar als de GPS (of internet) opstaat. Dit wil dus zeggen dat indien ik mijn gsm kwijt ben, en Internet of GPS niet opstaat, ik hem niet kan traceren. Is hier iets dat ik verkeerd doe?

Vriendelijke groeten
Tjellekes

Bewerkt (18 juli 2011 09:46)
DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 12:27

Edjekadetje;192288
Echt super!

20 euro ??? damn dat heeft SeekDroid ook en die kost maar een paar euro voor 1 maal aanschaffen, en daar zit ook trace funtie en al in ook kun je op afstand wipe uitvoeren en als men de mobiel veranderd door een andere sim of leeg gooien blijft de app werken jij kan de app alleen deactiveren of verwijderen door je account.

Dus ik zou voor deze gaan en niet 20 euro per jaar gaan betalen en minder functie tot beschikking als het goedkoper kan waarom niet en je hebt meer functies, kijk maar onderaan op de site van hun daar laten hun de verschillen zien tussen de andere progies en daar kun je dus gelijk zien dat SeekDroid het meest uitgebreidst is en ook nog het goedkoopst! , wat een geld man 20 euries

www.seekdroid.com voor meer info

DeBewoner

Bewerkt (18 juli 2011 12:27)
HaTe

HaTe

• Lid sinds 11 augustus 2010
  • Berichten 969
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 13:19

Ik zie toevallig net dit topic en heb net een antwoord geplaatst in een soortgelijk topic: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/20703-samsung-dive-tracking.html

Een goed gratis tracking systeem? Ik heb er een heleboel uitgetest en kor.IM phone locator is de beste van de gratis apps en ook veel beter dan de meeste betaalde apps. Deze app is niet populair, wat erg jammer is, want heel veel mensen gebruiken populaire apps als "Where is my Droid“ en ”Lost phone", welke veel minder functies hebben. Deze werken veelal alleen als je een SMS stuurt. kor.IM kan je ook vanaf de website besturen!

kor.im Phone Locator
kor.im (website waar je commando's kan aanroepen)

Zie ook dit topic: Gratis Track&Protect promocode

SeekDroid heb ik ook geprobeerd (was gratis te krijgen in de Amazon AppStore) en is ook goed, maar kost normaal geld en Kor.IM Phone Locator geeft alsnog meer informatie dan SeekDroid, zoals WiFi verbindingen in de buurt en de telecom provider.

Het lijkt net of ik aandelen heb in Kor.IM, maar ik ben erg enthousiast en iedereen zou het moeten gebruiken. Ik heb zeker 25 apps geprobeerd met soortgelijke functionaliteit en deze is echt het beste.

Bewerkt (18 juli 2011 13:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren