Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
@ Amber Met nadruk op lief vragen , beetje knipogen en verleidelijk aan kijken wil ook wel eens helpen :p
@hankey ik heb geloof ik nog geen PM gehad , van mij mag je wel kijken hoor maar wil je een stuk film van 1 minuut versneld af laten spelen dan hahaha
*edit*
ik heb net je mail bekeken en had m al eerder gelezen maar geen kans gezien om je kunstwerkje te doenloaden en te bekijken , net gedaan en zag er goed uit ! Maar , je kan wel een stuk film van een minuut downloaden , in .png plaatjes knippen dan kan je ook nog kiezen hoeveel frame's per seconden je wilt , dus dan kan je bv kiezen voor 2 frames , dan krijg je dus met een filmpje van een minuut 120 frames , maar in een halve seconden kun je veel dingen zien bewegen , toch krijg je dan maar 2 plaatjes/frames per seconden te zien , dus is de kans groot dat je je plaatje ziet afspelen maar met haperingen , aangezien je in je bootanimation de bootanimation de snelheid kan regelen , dus laten we zeggen 10 fps ( frames per seconden ) zie je 10 frames per seconden , met zulke snelheid valt die haperingen best wel mee , maar je krijgt dan wel , je hele plaatje wel erg snel te zien , waardoor je ook de kracht van de filmscene in mijn ogen wegneemt , per slot van rekening heeft de filmregiseur de scene zo gemaakt en niet sneller of langzamer .
Daarom zeg ik ook altijd , kies een stuk film die een seconden of 10 duurt , want zo lang duurt het ongeveer ook om je telefoon op te laten starten , en op deze manier kan ik ook het originele geluid dat bij de film scene hoord erbij plaatsen zodat de kijkervaring geoptimaliseerd word .
amber;207394
ik zou het stukje uit the fast and the furious 1 willen hebben dat brian met zijn groene toyotha celica rijd
Vind ik helaas wel een beetje een zwak excuus DaveDH. Bedenk wel wel dat je zelf gebruikt maakt van
upload site. Een gros van de mensen die googled op BOOTANIMATIE en op deze site terecht komt zal
de link dus kunnen downloaden en met jouw animatie aan de slag kunnen gaan zonder zich te hoeven
registreren (lees: dus ook niet kunnen thanken). M.i. is het aantal bedankjes hier en op XDA dan dus
ook nietszeggend. Je werk zal vast- en zeker enorm gewaardeerd worden maar dat kan dus niet altijd
in x aantal bedankjes worden uitgedrukt.
Het ratje;209634
Vind ik helaas wel een beetje een zwak excuus DaveDH. Bedenk wel wel dat je zelf gebruikt maakt van
upload site. Een gros van de mensen die googled op BOOTANIMATIE en op deze site terecht komt zal
de link dus kunnen downloaden en met jouw animatie aan de slag kunnen gaan zonder zich te hoeven
registreren (lees: dus ook niet kunnen thanken). M.i. is het aantal bedankjes hier en op XDA dan dus
ook nietszeggend. Je werk zal vast- en zeker enorm gewaardeerd worden maar dat kan dus niet altijd
in x aantal bedankjes worden uitgedrukt.
misschien zou ik er uit kunnen komen met sony vegas.
weet niet of mijn pm is aan gekomen bij jou dave.
maar die scene was ook 1 minuut+