Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je hebt waarschijnlijk een T-mobile SGS of van een andere provider deze hebben namelijk een ander gingerbread titel, check samfirmware.com
RobinW;197243
Ik heb vorige week Android 2.3.3. Gingerbread geïnstalleerd. Maar als ik op internet zoek dan zie ik heel veel staan over Gingerbread XXJVK of een anderen, waar ik veel op internet over kan vinden.. Alleen is bij mij Gingerbread BUJVA geïnstalleerd. Ik kan alleen helemaal niks vinden daarover op internet. Heb ik wel een goede versie geïnstalleerd? Hoop dat iemand me kan helpen.
Heel erg bedankt!Na een beetje meer research gedaan te hebben heb ik nu de XXJVK (?) er op gezet. Hoop dat dit ook een beetje een goede is?
Shit heb geen backup van mijn apps gemaakt. Ben alles kwijt dus. DOM. En whatsapp berichten ook
…
dat is vervelend dat je alles kwijt bent… maar goed, zal je in de toekomst niet zo snel weer gebeuren…
JVK is wel goed, er zijn wel nieuwere hoor.. 2.3.4 JVP en JVQ.. ook te vinden om samfirmware.com, maar als ik het oed heb zijn dit geen officiele release. Draai zelf al enige tijd 2.3.4 JVQ… 2.3.3 is voor flink wat mensen hier al helemaal “uit” maar zo gaat dat in de telefoonindustrie…..
JVK is inderdaad alweer out of date :-) flash egewoon de laatste versie van Gingerbread
die versie die jij had btw, was branded gingerbread van Vodafone
Oke dan zal ik die nieuwe er wel even opzettenIs er misschien een manier om ook een backup van mijn apps te maken??
Kan iemand misschien mij de link geven van de nieuwste? Ik weet niet precies welke dat is, en of die op dit forum staat?
b.v.d.
Met titanium backup kan je van je apps een backup maken. Is volgens mij een betaalde app., maar zeker zijn geld waard.
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
Edwin;197321
Met titanium backup kan je van je apps een backup maken. Is volgens mij een betaalde app., maar zeker zijn geld waard.
custom 2.3.4 roms zijn o.a. gingerreal v7.1.4 en gingerpower bad to the bone… hier te vinden op het forum
samsung releases zijn te vinden op samfirmware… gewoon ff zoeken op FW Android - www.SamFirmware.com je moet wel even een account aanmaken en installeren volgens http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html
Ik heb vorige week Android 2.3.3. Gingerbread geïnstalleerd. Maar als ik op internet zoek dan zie ik heel veel staan over Gingerbread XXJVK of een anderen, waar ik veel op internet over kan vinden.. Alleen is bij mij Gingerbread BUJVA geïnstalleerd. Ik kan alleen helemaal niks vinden daarover op internet. Heb ik wel een goede versie geïnstalleerd? Hoop dat iemand me kan helpen.