Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

D-rise

D-rise

  • Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • #1
  • 31 juli 2011
  • 10:33

Ik heb de laatste tijd dat mijn telefoon telkens een paar minuten (4 à 5) achter loopt. Nu heb ik dit makkelijk kunnen oplossen door de app ClockSync te downloaden, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn.

De tijd wordt gewoon automatisch bepaald aan de hand van de netwerkwaarden.

Bewerkt (31 juli 2011 10:33)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #2
  • 31 juli 2011
  • 12:53

En dat heb je goed gezien. Misschien loop je provider wel achter. :p

Start je toestel eens opnieuw op.

Bewerkt (31 juli 2011 12:53)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

vinz3nt

vinz3nt

  • Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 209
  • Reputatie 0
  • #3
  • 31 juli 2011
  • 13:17

Als ik ‘m bij mij op automatisch zet dan loopt de telefoon opeens 2 uur achter. Ik heb Vodafone.

Ik heb ’m nu maar handmatig gezet, dan zet ik 'm af en toe wel met de hand goed hoor. ClockSync is leuk maar weer een extra app en extra batterijgebruik.

Bewerkt (31 juli 2011 13:17)
reinierkramer

reinierkramer

  • Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • #4
  • 31 juli 2011
  • 15:14

Best vreemd ik heb ook vodafone maar geen probleem met dat mijn klok achterloopt

Bewerkt (31 juli 2011 15:14)
vinz3nt

vinz3nt

  • Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 209
  • Reputatie 0
  • #5
  • 31 juli 2011
  • 15:24

Snap het ook niet, maar het is altijd strak 120 minuten dus het lijkt een tijdzone dingetje ondanks dat dat wel goed staat.

Is niet zo belangrijk vind ik.

Bewerkt (31 juli 2011 15:24)
Stoneboy

Stoneboy

  • Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • #6
  • 31 juli 2011
  • 16:34

Goede “Tip” zal de app eens downloaden

Bewerkt (31 juli 2011 16:34)
D-rise

D-rise

  • Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • #7
  • 31 juli 2011
  • 18:34

rvd1969;199356
En dat heb je goed gezien. Misschien loop je provider wel achter. :p

Start je toestel eens opnieuw op.

Heb het toestel al zo vaak opnieuw opgestart, batterij eruit gehaald etc. Mocht allemaal niet baten.

Bewerkt (31 juli 2011 18:34)
Dutch

Dutch

  • Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 224
  • Reputatie 0
  • #8
  • 31 juli 2011
  • 18:54

3 minuten achter. Ook Vodafone. Dit is ten opzichte van mijn dcf klokken.
Lastig als je ergens en afspraak hebt.

Bewerkt (31 juli 2011 18:54)
vinz3nt

vinz3nt

  • Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 209
  • Reputatie 0
  • #9
  • 31 juli 2011
  • 18:57

Dutch;199509
3 minuten achter. Ook Vodafone. Dit is ten opzichte van mijn dcf klokken.
Lastig als je ergens en afspraak hebt.

Of gewoon zorgen dat je 10 minuten voor tijd bent…..ben je nog steeds 7 minuten te vroeg

Bewerkt (31 juli 2011 18:57)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #10
  • 31 juli 2011
  • 20:27

D-rise;199503
Heb het toestel al zo vaak opnieuw opgestart, batterij eruit gehaald etc. Mocht allemaal niet baten.

Weet je zeker dat je automatisch hebt aangevinkt?

Bewerkt (31 juli 2011 20:27)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.