Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vinz3nt

vinz3nt

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 209
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 11:20

Hoi,

Ik heb zitten experimenteren met Voodoo control maar als ik het volume maar iets te hoog zet dan pauzeert hij de muziek. Je hoort hem dan ook een fractie van een seconde overschakelen op de speaker.

Als ik de volumes wat lager hou en de bass boost niet te hoog zet blijft hij wel spelen. Dat vind ik best jammer want de verbetering van het geluidsniveau en met name de basweergave is spectaculair te noemen, een echte aanrader voor iedereen met een Voodoo enabled kernel (zoals in Martux V3 zit).
Aangesloten op de speakers in de woonkamer is het verschil helemaal ongekend. Daar kan ik het volume natuurlijk op 50% houden of zoiets en dan de versterker wat opdraaien, dat gaat vele malen harder dan de buren leuk vinden.
Ik vond het geluid uit de SGS altijd wat ‘leeg’ klinken, ik miste wat dynamiek, nou die is met Voodoo control helemaal terug en dan nog een beetje extra!

Ik snap niet waar het aan ligt, ik dacht eerst aan de impedantie van mijn koptelefoons (Sony MDR-V300 24 Ohm, Creative EP-830 16 Ohm) maar dat maakt dus geen verschil. Door de lagere impedantie klinken de Creatives wel een stuk harder op het zelfde niveau.

Op de market is ook nog een betaalde versie van Voodoo control te vinden, weet iemand of daar veel verschil in zit? Of zit het in de kernel? Ik gebruik de laatste versie Galaxian-GT (dus de 1200 MHz. variant)

Suggesties…iemand?

Bewerkt (6 augustus 2011 11:20)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 12:52

vinz3nt;202240
Hoi,

Ik heb zitten experimenteren met Voodoo control maar als ik het volume maar iets te hoog zet dan pauzeert hij de muziek. Je hoort hem dan ook een fractie van een seconde overschakelen op de speaker.

Als ik de volumes wat lager hou en de bass boost niet te hoog zet blijft hij wel spelen. Dat vind ik best jammer want de verbetering van het geluidsniveau en met name de basweergave is spectaculair te noemen, een echte aanrader voor iedereen met een Voodoo enabled kernel (zoals in Martux V3 zit).
Aangesloten op de speakers in de woonkamer is het verschil helemaal ongekend. Daar kan ik het volume natuurlijk op 50% houden of zoiets en dan de versterker wat opdraaien, dat gaat vele malen harder dan de buren leuk vinden.
Ik vond het geluid uit de SGS altijd wat ‘leeg’ klinken, ik miste wat dynamiek, nou die is met Voodoo control helemaal terug en dan nog een beetje extra!

Ik snap niet waar het aan ligt, ik dacht eerst aan de impedantie van mijn koptelefoons (Sony MDR-V300 24 Ohm, Creative EP-830 16 Ohm) maar dat maakt dus geen verschil. Door de lagere impedantie klinken de Creatives wel een stuk harder op het zelfde niveau.

Op de market is ook nog een betaalde versie van Voodoo control te vinden, weet iemand of daar veel verschil in zit? Of zit het in de kernel? Ik gebruik de laatste versie Galaxian-GT (dus de 1200 MHz. variant)

Suggesties…iemand?

Open de app, daarna Map Volume Keys Hack o.i.d. aanzetten. Kijk maar wat er gebeurt als je muziek gaat spelen en met het volume gaat kloten

Bewerkt (6 augustus 2011 12:52)
vinz3nt

vinz3nt

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 209
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 12:58

Hoi bedankt voor je reactie.

Zodra ik te hard ga, dan gebeurd precies hetzelfde, alleen gaat het nu nog veel sneller fout.

Bewerkt (6 augustus 2011 12:58)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.