Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Navigator

Navigator

• Lid sinds 02 augustus 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2011
  • 22:00

Beste mensen, ik ben nieuw met android en heb zojuist een galaxy S+ aangeschaft.
Prima ding en ik kan al een paar dingetjes, maar wat mij opvalt is dat het ding maar ongeveer 1,5 Gb aan systeemgeheugen heeft. Er staat echter wel in de opslaginstellingen de USB kaart met 4,99Gb. Daar kan ik niets op zetten, dan geeft hij aan dat er geen opslagruimte is.

Ik had nog een micro-sd kaartje liggen en heb die erin gedaan. Als ik dan naar “applicatie's beheren” ga en kijk onder “USB opslag” dan vind ik een aantal zaken die ik uit de market gedownload heb en kan ik aanklikken. Dan wordt de knop “verplaats naar USB opslag” zichtbaar, kan ik aan klikken en daarna zijn die programma's ook weg as ik het sd kaartje eruit haal.

Maar hoe zit dat nu met het eigen geheugen en het usb geheugen van dat apparaat? Heeft dat ding nu 5 gig uit zichzelf of niet en hoe kom ik daarbij dan? De sd is duidelijk de usb optie lijkt mij nu?

Als ik alles wat onder “USB opslag” staat weer terug naar de telefoon plaats, hakt dat in op mijn systeemgeheugen, maar de 4,99 Gb aan USB opslag in “opslaginstellingen” wordt niet anders; die blijft op 4,95Gb vrij…….