Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ebs75

ebs75

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 15:35

help, ik heb per abuis foto's en video's van mijn samsung galaxy s gewist (3 dagen geleden)
kan ik deze foto's nog terugkrijgen???

Bewerkt (9 augustus 2011 15:35)
pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 21:54

niet dat ik weet, optie is bij mij niet bekend. misschien ff googlen ? Ben bang dat je ze kwijt bent, of je zou eens door je SGS moeten wandelen met “mijn bestanden” of, als je wat thuis bent in de software, met rootexplorer. Misschien dat er ergens een map staat wat een soort prullenbak is, maar ik heb geen idee of zoiets in android bestaat. Misschien dat anderen hier op kunnen reageren.

Bewerkt (9 augustus 2011 21:54)
JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 9 augustus 2011
  • 21:57

Er zijn diverse herstel programma's. Die werken wellicht ook voor een op de PC aangesloten SGS. Probeer eerst eens met Recuva.

Bewerkt (9 augustus 2011 21:57)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 11 augustus 2011
  • 22:58

hoi ,
ik las net je post op het forum , ik heb waarschijnlijk een oplossing voor je .
ik heb ooit eens een aantal films op mijn sdkaart gezet en deze verwijderd omdat ik de ruimte nodig had . ik kreeg later toch spijt en heb de films terug kunnen halen met het programma GetDataBack het programma werkt vrij simpel , je sluit je sgs aan op je pc , start het programma GetDataBack, en laat het programma je sd kaarten scannen en met een beetje geluk krijg jij je foto's weer terug . Ik heb in ieder geval zo mijn films weer terug gekregen .

succes !

Dave

Bewerkt (11 augustus 2011 22:58)
vinz3nt

vinz3nt

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 209
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 23:02

Maak in de tussentijd geen nieuwe foto's, je foto's staan er in principe fysiek nog wel op maar de bestanden worden niet meer beschermd en zijn niet meer zichtbaar dus nieuwe foto's zullen uiteindelijk de oude gaan overschrijven.

Met dit programma: PC Inspector File Recovery download and reviews from SnapFiles heb ik in het verleden veel succes gehad.

Bewerkt (11 augustus 2011 23:02)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.