Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mixhel

Mixhel

• Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 189
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 16:27

Hoi allemaal,

Ik zit met een probleempje namelijk de mtpapplicatie van mij samsung galaxy s start niet wanneer ik hem aansluit op de pc.
Ik zit momenteel op JVR Odexed met Darkcore 3.0 en tw4 erop maar het is dus heel irritant want nu kan ik m niet aansluiten op de pc. Het is trouwens zo dat ie t bij geen enkele pc doet..

Bewerkt (9 augustus 2011 16:27)
pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 21:51

1) zorg dat je usb foutopsporing aangevinkt staat. Koppel je SGS aan je pc, wacht even en vervolgens trek je je rolgordijn naar beneden. Bovenaan staat als het goed is usb-verbinding. Dit tik je aan en tik op usb-opslag inschakelen. Na enkele ogenblikken zou je dus 1 of 2 verwisselbare schijven op je pc erbij moeten krijgen.
2) werkt dit niet en heb je een wifi netwerk waar je SGS op aangesloten is, download dan MyphoneExplorer voor op je pc en MyphoneExplorer client voor op je SGS. Als beide geinstalleerd staan, zou je via je wifi netwerk ook bestanden over moeten kunnen zetten. Als de verbinding niet in een keer lukt, probeer het dan een aantal keren. Wil wel eens moeilijk gaan.
3) als beide opties niet werken, wellicht dat je Darkcore opnieuw kunt flashen via CWM (als dat met Darkcore tenminste werkt, ik heb hier totaal geen ervaring mee). Als het een no-wipe versie is, zou je geen instellingen behoren te verliezen.

Bewerkt (9 augustus 2011 21:51)
Mixhel

Mixhel

• Berichten 189
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 13:50

Bedankt voor je reactie maar het probleem is dat er op geen enkele manier wat gebeurt als mijn telefoon word aan gesloten op de pc..
zelfs als ie in download mode staat ziet odin hem niet, en dit is best een probleem..

Bewerkt (10 augustus 2011 13:50)
Mixhel

Mixhel

• Berichten 189
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 14:58

Heb een reset gedaan, en darkcore dr opnieuw opgeflasht nog steeds geen succes, wanneer ik hem op de pc aansluit komt er op de pc dat het apparaat niet wordt herkend en iets anders dan opladen doet mijn pc niet..

Bewerkt (10 augustus 2011 14:58)
tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 15:13

Ik ken Darkcore niet zo goed, en ik weet niet of ficeto de mount sdcard option heeft aangesloten in recovery, maar dat zou je kunnen proberen. Reboot in recovery. Koppel je usb-kabel pc-telefoon. Kies mounts&storage. Vervolgens onderaan selecteer je mount USB storage, of USB, ik weet niet hoe dat in Darkcore heet. Nadat je dit gedaan hebt, zou de interne sd van je telefoon zichtbaar op je Pc moeten worden. Dus vanuit recovery mode kun je dan dingen toevoegen op je telefoon. Een andere kernel bijvoorbeeld. Of een flashable zip met de Mtp applicatie. Maar ook zonder mtp applicatie moet je kunnen koppelen met je pc, op de normale manier, want die mtp applicatie is slechts voor koppelen met KIES.
Heb je de dingen van Geert(Pappie) geprobeerd? Bij instellingen-draadloos en netwerk-usbinstellingen-massaopslag geprobeerd?

Succes…

Succes!

Bewerkt (10 augustus 2011 15:13)
Mixhel

Mixhel

• Berichten 189
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 16:39

Ja heb ik geprobeerd ik ga zo even jou manier proberen zit nu tijdelijk even op semaphore om te kijken of dit werkte maar ook dit werkt niet, maar het blijkt toch vreemd want ook in download mode herkent odin hem niet, dit zou betekenen dat ik niet eens meer terug naar stock kan flashen.

Ook via recovery mode ziet de pc hem als onbekend apparaat..

Bewerkt (10 augustus 2011 16:39)
Mixhel

Mixhel

• Berichten 189
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 14:58

Iemand enig idee..

Bewerkt (11 augustus 2011 14:58)
tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 15:06

Mixhel;204723
Iemand enig idee..

Radicale oplossing:

Download een complete CWM flashable Custom Rom via je mobieltje, rechtstreeks naar de interne SD kaart van je telefoon.

Flash deze via CWM en kijk of je daarna kunt verbinden…

Bewerkt (11 augustus 2011 15:06)
SGSnoob

SGSnoob

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2011
  • 09:48

USB drivers van Samsung updaten misschien?

Bewerkt (21 augustus 2011 09:48)
ArjenD

ArjenD

• Lid sinds 14 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 november 2012
  • 09:08

Probeer eens je batterij er uit te halen, en weer terug te stoppen. op de een of andere manier werkte dat bij mij ( misschien dat de usb-chip in een verkeerde mode staat, en door de batterij te verwijderen wordt die gereset. )

Bewerkt (24 april 2013 15:51)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.