Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MrPiet

MrPiet

• Lid sinds 04 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 17:07

Hoi allen,

Vorige donderdag heeft mijn Galaxy S het begeven. Opstarten werkt niet, batterij er tijdelijk uithalen heeft ook geen nut. De batterij was opgeladen voordat ik ging slapen. Een andere batterij verhelpt het probleem niet dus daar zal het denk ik niet aan liggen. Nu heb ik op het forum gelezen dat je een Jig moet gebruiken, maar hierbij lees ik ook vaak dat je deze moet gebruiken als ie vast is gelopen tijdens het flashen. Nu heb ik hem wel eens geflashed, en daarbij ook de 3buttoncombinatie ingesteld maar deze werkt niet. Het flashen was trouwens al enkele maanden geleden.

Nu is mijn vraag dus of de Jig mijn probleem kan verhelpen. Ik heb twee leden die bij mij in de buurt wonen vorige week al een PM gestuurd maar daar heb ik nog geen reactie op. Als jullie zeggen dat de Jig echt kan helpen wacht ik nog op de reactie, anders ga ik er mee naar een KPN Business Center (heb een Hi/KPN abonnement dus die kunnen er gelijk naar kijken)

Alvast bedankt voor de hulp

Edit: De 3buttoncombinatie werkt dus niet en ik heb ook de fohn geprobeerd. Deze werkt helaas ook niet.

Bewerkt (9 augustus 2011 17:07)
flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 19:12

Misschien zijn ze op vakantie. Zelf een jig aanschaffen kan ook. Het is niet zo duur
Ik heb laatst ook een verzoek gekregen om hulp en ik heb van deze persoon niets gehoord. Dit ook.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (9 augustus 2011 19:12)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 21:25

MrPiet;203815
Nu heb ik op het forum gelezen dat je een Jig moet gebruiken, maar hierbij lees ik ook vaak dat je deze moet gebruiken als ie vast is gelopen tijdens het flashen. Nu heb ik hem wel eens geflashed, en daarbij ook de 3buttoncombinatie ingesteld maar deze werkt niet.

Een jig helpt inderdaad, maar probeer eerst dit maar eens: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8812-howto-3-button-combo-voor-wie-deze-niet-heeft.html.

Bewerkt (9 augustus 2011 21:25)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

MrPiet

MrPiet

• Lid sinds 04 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 23:13

@flevo. Via hun profiel kan ik zijn dat ze de laatste dagen gewoon op het forum hebben gekeken. Ik ga dan wel gewoon zo'n jig aanschaffen.

@rvd1969. ik kan mijn toestel niet opstarten om die combinatie in te stellen. Ik had in het verleden die combo ingesteld maar nu werkt ie niet. Ik ga gewoon de Jig proberen

Bewerkt (9 augustus 2011 23:13)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2011
  • 23:32

MrPiet;204014
@rvd1969. ik kan mijn toestel niet opstarten om die combinatie in te stellen. Ik had in het verleden die combo ingesteld maar nu werkt ie niet. Ik ga gewoon de Jig proberen

Succes! En als je een jig wilt kopen, dat hoef je niet te laten voor die 4á5 Euro.

Bewerkt (9 augustus 2011 23:32)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 09:15

succes
ik had hem de volgende dag in huis. het kan heel snel.

Bewerkt (10 augustus 2011 09:15)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.