Beste mensen. Momenteel heb ik de Sixaxis controller applicatie. maar wanneer ik hem wil gebruiken, staat er dat hij niet op mijn Samsung Galaxy S kan worden gebruikt! Nou las ik dat, als je op Cyanogen of MIUI zit dat die dan wel weer werkt omdat hij dan een andere bluetooth protocool heeft.
Is het mogelijk om de bluetooth protocool van de MIUI op de stock te krijgen, zodat de Sixaxis controller gewoon werkt?
Bewerkt (16 augustus 2011 09:15)
Beste mensen. Momenteel heb ik de Sixaxis controller applicatie. maar wanneer ik hem wil gebruiken, staat er dat hij niet op mijn Samsung Galaxy S kan worden gebruikt! Nou las ik dat, als je op Cyanogen of MIUI zit dat die dan wel weer werkt omdat hij dan een andere bluetooth protocool heeft. Is het mogelijk om de bluetooth protocool van de MIUI op de stock te krijgen, zodat de Sixaxis controller gewoon werkt?
Beste mensen.
Momenteel heb ik de Sixaxis controller applicatie.
maar wanneer ik hem wil gebruiken, staat er dat hij niet op mijn Samsung Galaxy S kan worden gebruikt!
Nou las ik dat, als je op Cyanogen of MIUI zit dat die dan wel weer werkt omdat hij dan een andere bluetooth protocool heeft.
Is het mogelijk om de bluetooth protocool van de MIUI op de stock te krijgen, zodat de Sixaxis controller gewoon werkt?