Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Chickie_05

Chickie_05

• Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2011
  • 20:59

Een paar dagen geleden heb ik een betaling via de ING gedaan. Je krijgt dan een tan code om daarmee te betalen.
Dat bericht kwam binnen, en per regel verschijnt het zeg maar bovenin je scherm waar normaal ook tekentjes staan van meldingen. Nou wilde ik het bericht lezen in mn postvak, er staat dat er 1 ongelezen sms was, maar toen ik het wilde openen gaf ie aan deze melding aan: “ongeldig adres, wijzig de ontvanger(s) anders ontvangen ze het berict niet”. Naja als ik die melding wegdruk dan staat er zeg maar een leeg smsje (waarmee je begint als je zelf een smsje wilt maken). Via meldingen kan ik ook niet bij het bericht komen. Ik denk dan verwijder ik de geschiedenis via contacten. Als ik dat wil doen dan krijg ik eerst de melding “kan SNS-bericht niet verwijderen” en dan druk ik die melding weg en dan verwijderd ie wel de geschiedenis. Heel stom, maar ik irriteer me aan die 1 (ongelezen sms) die op mn envelopje staat op mn beeldscherm. En als ie op schermbeveiliging gaat en ik wil iets doen dan staat er een groen puzzelstukje met een 1, dat ik een ongelezen bericht heb. Maar ik kan niet bij dat bericht. Misschien ligt het aan dat SNS bericht, geen idee wat dat is trouwens. Via google kom ik ook niet veel verder. Ik hoop dat ik het duidelijk uitgleegd heb en dat jullie me kunnen helpen. Ik ben niet zo handig, dus misschien is t wel iets heel simpels. Alvast bedankt voor jullie hulp

Bewerkt (19 augustus 2011 20:59)
Chickie_05

Chickie_05

• Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2011
  • 12:00

Dit topic mag verwijderd worden hoor, het is op de een of andere manier (sinds vanmorgen) al opgelost. Geen idee hoe

Bewerkt (22 augustus 2011 12:00)
linda27108

linda27108

• Lid sinds 24 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 april 2012
  • 13:52

die van mij doet precies hetzelfde, weet iemand hoe ik dit herstel?

Bewerkt (24 april 2013 14:42)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.