De nieuwere Galaxian kernels hebben een hoger ampèrage bij het opladen. Nu, als ik mijn telefoon oplaad, is hij tussen de 80 en 90% als ik hem van de lader trek in de ochtend.
Ja, ik heb wat geëxperimenteerd met voltages en overclocks, maar omdat Tegrak steeds FC's gaf, heb ik die gedeïnstalleerd, en ik heb ook al gereboot (ook niet Set on Boot gedaan).
Ik ben nu bezig met het maken van een backup om alles opnieuw te flashen, en kijken of het hiervan beter wordt.
EDIT: De kernel is ook nog undervolted, en volgens mij zorgt dat ook nog eens voor random reboots, zelfs op Semaphore…
Als iemand nog ideeën heeft, sta ik ervoor open.
Met vriendelijke groet,
bassie1995.
Bewerkt (21 augustus 2011 12:18)
Goedendag allen, De nieuwere Galaxian kernels hebben een hoger ampèrage bij het opladen. Nu, als ik mijn telefoon oplaad, is hij tussen de 80 en 90% als ik hem van de lader trek in de ochtend. Ja, ik heb wat geëxperimenteerd met voltages en overclocks, maar omdat Tegrak steeds FC's gaf, heb ik die gedeïnstalleerd, en ik heb ook al gereboot (ook niet Set on Boot gedaan). Ik ben nu bezig met het maken van een backup om alles opnieuw te flashen, en kijken of het hiervan beter wordt. EDIT: De kernel is ook nog undervolted, en volgens mij zorgt dat ook nog eens voor random reboots, zelfs op Semaphore... Als iemand nog ideeën heeft, sta ik ervoor open. Met vriendelijke groet, bassie1995.
Goedendag allen,
De nieuwere Galaxian kernels hebben een hoger ampèrage bij het opladen. Nu, als ik mijn telefoon oplaad, is hij tussen de 80 en 90% als ik hem van de lader trek in de ochtend.
Ja, ik heb wat geëxperimenteerd met voltages en overclocks, maar omdat Tegrak steeds FC's gaf, heb ik die gedeïnstalleerd, en ik heb ook al gereboot (ook niet Set on Boot gedaan).
Ik ben nu bezig met het maken van een backup om alles opnieuw te flashen, en kijken of het hiervan beter wordt.
EDIT: De kernel is ook nog undervolted, en volgens mij zorgt dat ook nog eens voor random reboots, zelfs op Semaphore…
Als iemand nog ideeën heeft, sta ik ervoor open.
Met vriendelijke groet,
bassie1995.