Ik heb gisteren een nieuwe update gehad op mijn telefoon nu hebben ze wel al mijn bestanden terug gezet, maar zijn de text stukjes uit de app Notities ergens terug te vinden bv. in welke map moet ik zoeken.
Ik heb er een paar notieties instaan die ik zeker weer nodig heb.
Mijn telefoon is een Samsung galaxy s
Bewerkt (21 augustus 2011 13:26)
Hallo, Ik heb gisteren een nieuwe update gehad op mijn telefoon nu hebben ze wel al mijn bestanden terug gezet, maar zijn de text stukjes uit de app Notities ergens terug te vinden bv. in welke map moet ik zoeken. Ik heb er een paar notieties instaan die ik zeker weer nodig heb. Mijn telefoon is een Samsung galaxy s
Toestel specifieke vraag, niet algemeen Android, om die reden verplaatst
Bewerkt (21 augustus 2011 14:14)
Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop. Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.
[mod]Toestel specifieke vraag, niet algemeen Android, om die reden verplaatst[/mod]
Hallo,
Ik heb gisteren een nieuwe update gehad op mijn telefoon nu hebben ze wel al mijn bestanden terug gezet, maar zijn de text stukjes uit de app Notities ergens terug te vinden bv. in welke map moet ik zoeken.
Ik heb er een paar notieties instaan die ik zeker weer nodig heb.
Mijn telefoon is een Samsung galaxy s