Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Ottelien

Ottelien

• Lid sinds 20 februari 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 17:39

Ik krijg nu sinds enige tijd steeds de melding: “De toepassing Google Services Framwork (proces com.google.process.gapps) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.”

Ik heb geen idee wat dit inhoudt en klik steeds op nu sluiten. Ogenschijnlijk heeft dit geen enkel effect, op welke manier dan ook.

Weet iemand wat voor melding dit is en of ik iets kan doen om te zorgen dat ik hem niet meer krijg?

Thanks!

Bewerkt (26 augustus 2011 17:39)
tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 18:06

Toevallig problemen met het openen van email, gmail of de market?

Heeft volgens mij te maken met het syncen van gegevens…

Ga eens naar: instellingen-accounts en synchronisatie. En schakel daar eens synchroniseren uit voor alles dat synct daar.

Daarna nog die foutmelding?

Bewerkt (26 augustus 2011 18:06)
Ottelien

Ottelien

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 19:02

Ik heb alles uitgezet. Nu maar afwachten of hij nog komt, weet namelijk niet wanneer hij dat doet.

Ik heb al een tijdje last met mijn e-mail (hotmail), hoewel ik hem graag wil synchroniseren en hem daar op aan zet, synchroniseert hij niet. Heel irritant, want dat is nou net mijn meest gebruikte adres. Overigens heb ik dit probleem al langer dan de foutmelding.

Bewerkt (26 augustus 2011 19:02)
flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 20:12

Ottelien;211369
Ik heb alles uitgezet. Nu maar afwachten of hij nog komt, weet namelijk niet wanneer hij dat doet.

Ik heb al een tijdje last met mijn e-mail (hotmail), hoewel ik hem graag wil synchroniseren en hem daar op aan zet, synchroniseert hij niet. Heel irritant, want dat is nou net mijn meest gebruikte adres. Overigens heb ik dit probleem al langer dan de foutmelding.

kijk eens of je met je pc kan inloggen bij hotmail. ik heb problemen met hotmail gehad en met mn pc kon ik ook niet inloggen. ik kon een nieuw wachtwoord aanmaken en toen werkte ineens alles weer. er werd op de een of andere manier spam via mn hotmail verstuurd.

Bewerkt (26 augustus 2011 20:12)
Ottelien

Ottelien

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 21:06

Via de pc kom ik probleemloos hotmail in.

De foutmelding heeft inderdaad te maken met mijn synchronisatie. Als ik hem uit heb krijg ik hem niet, en aan krijg ik de melding weer. Wat kan ik daaraan doen?

Bewerkt (26 augustus 2011 21:06)
tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 21:23

Ottelien;211405
Via de pc kom ik probleemloos hotmail in.

De foutmelding heeft inderdaad te maken met mijn synchronisatie. Als ik hem uit heb krijg ik hem niet, en aan krijg ik de melding weer. Wat kan ik daaraan doen?

Ga naar instellingen-toepassingen-toepassingen beheren-alles.
En wis daar de gegevens van alle toepassingen die synchroniseren. Wellicht zit daar ook de rotte appel tussen die bij jou de foutmelding geeft.
Daarna zul je wel overal je persoonlijke gegevens weer in moeten vullen(aanmeldingsgegevens).
En ik weet niet zeker of het gaat helpen.
Maar proberen kun je het altijd…

Bewerkt (26 augustus 2011 21:23)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.