Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

remichi

remichi

• Lid sinds 09 september 2010
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 15:17

Ik vind de nieuwe market niet echt handig en mooi. Nu had ik hem al een keer uninstalled, maar na een reboot kreeg ik weer ineens automatisch de nieuwe market.

Verder als ik naar “my apps” ga, zegt hij bijvoorbeeld dat er 3 nieuwe updates zijn. Ga ik dan naar de app om hem te updated, is er geen knop “update”. Dan staat er alleen “open” of “uninstall”.

Begin die nieuwe market dus een beetje irritant te vinden. Iemand anders ook last van deze verschijnselen?

Bewerkt (27 augustus 2011 15:17)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 15:55

remichi;211566
Ik vind de nieuwe market niet echt handig en mooi. Nu had ik hem al een keer uninstalled, maar na een reboot kreeg ik weer ineens automatisch de nieuwe market.

Verder als ik naar “my apps” ga, zegt hij bijvoorbeeld dat er 3 nieuwe updates zijn. Ga ik dan naar de app om hem te updated, is er geen knop “update”. Dan staat er alleen “open” of “uninstall”.

Begin die nieuwe market dus een beetje irritant te vinden. Iemand anders ook last van deze verschijnselen?

Ik vind het wel OK, maar hij kan inderdaad sneller.
Waarschijnlijk heb je de update al officieel binnen, en krijg je daarom niet de oude terug.

Dat met My Apps heb ik ook, je kan de app dan uninstallen en dan weer installeren, of je drukt bovenin ‘My Apps’ op Update 3 (of 2, of 4) als er meerdere zijn om te updaten. Dan werkt het wel.

Bewerkt (27 augustus 2011 15:55)
remichi

remichi

• Lid sinds 09 september 2010
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 18:03

Ja dat van update all had ik al gedacht. er is alleen 1 app die ik per se niet wil updaten. vind de update namelijk een verslechtering…

Bewerkt (27 augustus 2011 18:03)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2011
  • 19:21

remichi;211631
Ja dat van update all had ik al gedacht. er is alleen 1 app die ik per se niet wil updaten. vind de update namelijk een verslechtering…

Ooeeeh… Dat is lastig. Ga naar /data/app, daar kan je de apk vinden. Die even naar je SD kopiëren, zodat je hem altijd kan.installeren, ook na een update.
Als hij niet installeert kan je hem handmatig weer in die folder zetten.

Denk ik. Moet lukken

Bewerkt (27 augustus 2011 19:21)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.