Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
galeon7;214089
Forumers,
Ik ben net bezig geweest om CM7 op mijn galaxy s te zetten en dat is goed gegaan.
Ik zit nu alleen met een probleem. Als ik bijvoorbeeld whatsapp wil downloaden dan krijg ik de melding:''Fout bij het downloaden van'whatsapp'. Er is onvoldoende ruimte op het apparaat.
Dus ik stop me telefoon in de pc om te checken hoeveel geheugen er nog vrij is. Maar de interne SD heeft nog 9 gig over en me externe sd nog 3 gig.
Zouden jullie enig idee hebben hoe ik hier van af kan komen?
Ik heb daar staan, 70MB gebruikt en 1,8 gig vrij. Dus het lijkt me dan dat er nog genoeg bij moet kunnen.
En in zoverre ik het kon en kon vinden heb ik gegevens gewist van de market. Het is wel die nieuwere versie, 3.1.3.
Hmm… Ik heb er nog niet echt problemen mee gehad. Probeer anders even de oude te installeren?
Ja dat is eigenlijk mijn laatste optie. Ik zit nu ook een beetje rond te kijken op t cm forum en daar kom ik ook wel wat dingen tegen. Als ik het daar heb gevonden post ik het hier nog wel even.
Ik heb hetzelfde probleem met een update van Paradise island.
Deze is toen ik hem heb gedownload, automatisch op mijn geheugenkaart komen te staan(dus niet op mn telefoon zelf)
Nu wil ik de update installeren en krijg ook de melding dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is..
Ik heb ook gekeken bij mn applicaties hoeveel mb ik heb gebruikt, dit is 363Mb, en op m'n geheugenkaart staat ook nog 4gig vrij.. Wat moet ik doen om toch die update te kunnen installeren
Ik heb dan een s2 maar ik heb ook dezelfde melding.
terwijl er nog 1.3gb vrij zou moeten zijn.
ik heb er ook last van, kan niks meer downloaden
zoek op de market even history eraser op. deze is in het nederlands verkrijgbaar.
deze wist je ‘oude’ zoekfuncties van o.a market internet browser enz enz.
en anders even de update van de market verwijderen bij toepassingen en dan lukt het wel.
ben bekent met het probleem
hopelijk kom je hier verder mee
nimc;226424
zoek op de market even history eraser op. deze is in het nederlands verkrijgbaar.
deze wist je ‘oude’ zoekfuncties van o.a market internet browser enz enz.
en anders even de update van de market verwijderen bij toepassingen en dan lukt het wel.
ben bekent met het probleem
hopelijk kom je hier verder mee
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
Forumers,
Ik ben net bezig geweest om CM7 op mijn galaxy s te zetten en dat is goed gegaan.
Ik zit nu alleen met een probleem. Als ik bijvoorbeeld whatsapp wil downloaden dan krijg ik de melding:''Fout bij het downloaden van'whatsapp'. Er is onvoldoende ruimte op het apparaat.
Dus ik stop me telefoon in de pc om te checken hoeveel geheugen er nog vrij is. Maar de interne SD heeft nog 9 gig over en me externe sd nog 3 gig.
Zouden jullie enig idee hebben hoe ik hier van af kan komen?