Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je zet hoop ik toch alleen de user apps zonder system data terug?
remydeleeuw;214787
Je zet hoop ik toch alleen de user apps zonder system data terug?
Net JVR opnieuw gedaan, en de ROM weer. Ging weer fout.
Ligt het misschien aan de kernel? Zal morgen eens even met Galaxian proberen…
Welke kernel gebruik je dan om te flashen?
Waar heb je ROM vandaan dan?
SamFirmware?
JVR komt van SamFirmware, heb gebruikt de Talon BIGMEM (T4s, de eerste versie (nog niet officieel Talons versie)), en GalaxianGT (de nieuwste).
Heb nu wat falende apps gedeïnstalleerd en sommige opnieuw geïnstalleerd, nu gaat het weer. TweetDeck deed met de laatste opeen niet meer raar.
Ja zat ik aan te denken… Het gaat nu nog wel OK, alleen wel zo nu en dan random reboots. Weet alleen niet of het aan de ROM of kernel ligt…
Zal straks Galaxian maar weer even proberen.
bassie1995;214934Probeer dit eens, ik ben heel erg te vrede wat dat betreft de kernel werk perfect http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/23243-kernel-milkys-mod-kernel-v1-3-based-2-3-4-xxjvr-odin-cwm-odexed.html
Ja zat ik aan te denken… Het gaat nu nog wel OK, alleen wel zo nu en dan random reboots. Weet alleen niet of het aan de ROM of kernel ligt…
Zal straks Galaxian maar weer even proberen.
Ik wilde een nieuwe ROM proberen. Dus ik alles backuppen, RFS weer aan, en aan ODIN hangen.
JVR wilde pas na misschien wel 15 pogingen goed werken, maar daarna ging het wel.
ROM erop, ging ook nog (behalve dat z'n config app niet werkte, dus niet het aangepaste thema had…).
Andere kernel lukte ook nog, toen weer EXT4 aan. Na het flashen van thema's in bootloops, dus weer opnieuw de ROM erop. Dus weer een andere kernel. Zonder uitschakelen van de lagfix…
Na nog een paar pogingen liet ik de ROM maar gewoon stock draaien, zonder thema. TB weer erop, alles terug…
Een aantal apps FC'de…
Dus. Factory reset, Cache Wipe, Dalvik Cache leeg, etc. Andere ROM. Gaat goed, andere kernel en EXT4, gaat nog.
Met TB weer alles terug. Weer FC's van dezelfde apps…
Begin er nu wel genoeg van te krijgen, ideeën?
Bij voorbaat dank,
bassie1995