Sinds gisterochtend heb ik problemen met mn Galaxy S. Ik heb hem van de lader afgehaald en sindsdien kan ik geen Android apps meer openen (market , maps , talk enz) Nu dacht ik dat dit te maken had met mn gmail account. Nu heb ik een nieuwe aangemaakt , maar om deze te activeren moest ik een fabrieks reset uitvoeren. Ik heb inmiddels alle mogelijkheden van het resetten gehad (van *2767*3855# tot de 3 button mode) maar elke keer word er niets gewist ( ik behoud al mn geinstalleerde apps) en krijg dus geen reset. Nu is me wel opgevallen , dat wanneer ik een reset heb uitgevoerd en de telefoon pakt de bestanden opnieuw uit dat er de volgende melding er tussen staat: can't acces to SYSTEM/CSC/XEN/SYSTEM. Nu weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen. Heeft er iemand een idee??
Alvast bedankt.
MVG
John
Bewerkt (6 september 2011 21:17)
Goedenavond, Sinds gisterochtend heb ik problemen met mn Galaxy S. Ik heb hem van de lader afgehaald en sindsdien kan ik geen Android apps meer openen (market , maps , talk enz) Nu dacht ik dat dit te maken had met mn gmail account. Nu heb ik een nieuwe aangemaakt , maar om deze te activeren moest ik een fabrieks reset uitvoeren. Ik heb inmiddels alle mogelijkheden van het resetten gehad (van *2767*3855# tot de 3 button mode) maar elke keer word er niets gewist ( ik behoud al mn geinstalleerde apps) en krijg dus geen reset. Nu is me wel opgevallen , dat wanneer ik een reset heb uitgevoerd en de telefoon pakt de bestanden opnieuw uit dat er de volgende melding er tussen staat: can't acces to SYSTEM/CSC/XEN/SYSTEM. Nu weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen. Heeft er iemand een idee?? Alvast bedankt. MVG John
Goedenavond,
Sinds gisterochtend heb ik problemen met mn Galaxy S.
Ik heb hem van de lader afgehaald en sindsdien kan ik geen Android apps meer openen (market , maps , talk enz)
Nu dacht ik dat dit te maken had met mn gmail account.
Nu heb ik een nieuwe aangemaakt , maar om deze te activeren moest ik een fabrieks reset uitvoeren.
Ik heb inmiddels alle mogelijkheden van het resetten gehad (van *2767*3855# tot de 3 button mode) maar elke keer word er niets gewist ( ik behoud al mn geinstalleerde apps) en krijg dus geen reset.
Nu is me wel opgevallen , dat wanneer ik een reset heb uitgevoerd en de telefoon pakt de bestanden opnieuw uit dat er de volgende melding er tussen staat: can't acces to SYSTEM/CSC/XEN/SYSTEM.
Nu weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Heeft er iemand een idee??
Alvast bedankt.
MVG
John