Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Start ie helemaal niet meer op? En wat als je batterij er even uit haalt en er weer in?
Hij start helemaal niet meer op. De batterij er uithalen en er weer instoppen heb ik meerdere keren geprobeerd, maar zonder succes.
Hier ook al gekeken?
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/12972-howto-toestel-weer-werkend-krijgen-als-deze-niet-meer-opstart.html
Kun je in Download Mode komen?
Probeer inderdaad even of je in download-mode kan komen. Als dat niet lukt moet je langs een Samsung service centrum gaan. Daar hebben ze hem binnen 10 minuten gemaakt. Ik heb dit namelijk ook al eens meegemaakt na een update via Kies.
Bedankt jullie allemaal!
Het is me gelukt om in de downloadmodus te komen via de link van Marga1
Heb het met een de Föhn moeten doen. Door niet goed nadenken heb ik hierdoor mijn sim-kaart wel iets laten buigen, maar hij doet het nog.
Nogmaals bedankt!
Hallo,
Ik heb nu 3 maand een galaxy S. Gisteravond kreeg ik ineens problemen met opstarten. Mijn mobiel was uitgeschakeld omdat de batterij leeg was, maar na hem opgeladen te hebben wou hij niet meer opstarten. Bij het opstarten blijft hij steken op het scherm met de grot ‘S’ In het midden. Na 5 minuten wordt dan het scherm zwart waarna hij om de 30 seconden trilt.
Ik heb geen software update gedaan. Ik heb de knoppen combinatie Power-knop, Volume-up en Home-screan-buttum al geprobeerd, maar hierdoor veranderde niets.
Kent iemand dit probleem, en weet hoe je dit moet oplossen?
Groeten,
Bart