Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

edje11

edje11

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 september 2011
  • 13:14

Dag allemaal,

Ik was tot nu toe zeer gelukkig met mijn Samsung Galaxy S I9000. Maar van de ene op de andere dag kan ik niet meer gebeld worden. Als iemand mij belt, krijgt hij de volgende mededeling “oproep geweigerd”.

Als ik word gebeld, trilt het toestel even kort en komt er een zeer zachte ringtoon. Slechts 1x. Op hetzelfde moment veranderen de ontvangst-statusbalkjes in een grijs rondje met een streepje er door. Ook het internettekentje verdwijnt. Na een paar seconden is verandert alles weer terug in de oude staat.

Mijn apparaat doet het verder prima. Alles funtioneert zoals het hoort en het altijd gedaan heeft.
firmwareversie 2.3.

Wie weet raad met dit probleem?
Mijn grootste dank alvast

Bewerkt (11 september 2011 13:14)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 12 september 2011
  • 09:55

dat lijkt een vaag probleem. ik zou normaliter zeggen, flash een andere modem. maar als je alles nog gewoon standaard 2.3.3 hebt zou dat niet het probleem moeten zijn.

Heb je lopen rommelen met je APN ( internet instellingen? ) of toevallig met andere instellingen?

Ik neig toch om te adviseren om een fabrieksreset uit te voeren om zo alles helemaal standaard te krijgen weer. Zorg er wel voor dat je eventuele programmas en telefoonnummers etc etc gebackupped hebt.

Bewerkt (12 september 2011 09:55)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.