Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 20 september 2011
  • 11:08

volgens mij is er echt nog NIEMAND geweest die na de uitstekende uitleg van de aw-ers niet in staat is geweest om via alternatieve wegen zijn/haar telefoon te flashen/customizen etc.

er lopen hier genoeg mensen rond met engelengeduld en perfecte kennis van zaken om iedereen te helpen.

don't worry. just DO IT :-)

Bewerkt (20 september 2011 11:08)
AndroïdeBob

AndroïdeBob

• Lid sinds 09 september 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 21 september 2011
  • 10:37

Ik zou het zelf ook niet zo´n probleem vinden om te doen. Maar ik ben een simpele ziel die (tamelijk) tevreden is met zijn SGS zoals die is (Wat doe ik eigenlijk op dit forum?). Maar ik begrijp dat er mensen zijn, die graag hun garantie behouden.

Bewerkt (21 september 2011 10:37)
Jacq

Jacq

• Lid sinds 15 september 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 21:46

Ik begin eigenlijk steeds meer te neigen naar het alsnog zelf flashen van de telefoon. Het gaat mij met name om een beter batterijduur en het kunnen backuppen van de hele telefoon (vereist rooted telefoon, naar ik begrijp). Nu zijn er vanaf het begin van het uitkomen van deze telefoon erg goeie handleidingen geschreven, met daarbij soms het commentaar dat die handleiding gedateerd of afgeraden wordt. Zouden jullie mij aub kunnen verwijzen naar de meest recente stapsgewijze handleiding voor het Nederlands en up to date maken van mijn telefoon? Dan denk ik het toch maar eens te gaan proberen. Ben ik dan trouwens alle apps, contacts etc kwijt? wederom bedankt voor de hulp!

Bewerkt (26 september 2011 21:46)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 21:49

Jacq;221096
Ik begin eigenlijk steeds meer te neigen naar het alsnog zelf flashen van de telefoon. Het gaat mij met name om een beter batterijduur en het kunnen backuppen van de hele telefoon (vereist rooted telefoon, naar ik begrijp). Nu zijn er vanaf het begin van het uitkomen van deze telefoon erg goeie handleidingen geschreven, met daarbij soms het commentaar dat die handleiding gedateerd of afgeraden wordt. Zouden jullie mij aub kunnen verwijzen naar de meest recente stapsgewijze handleiding voor het Nederlands en up to date maken van mijn telefoon? Dan denk ik het toch maar eens te gaan proberen. Ben ik dan trouwens alle apps, contacts etc kwijt? wederom bedankt voor de hulp!

Contacten kan je makkelijk backuppen, druk in Contacten maar eens op de Menu-knop.
Zoek in de Market naar MyBackup voor een non-root backup.

Voor het beste resultaat raak je je apps enzo kwijt. Maar die kan je dus gewoon backuppen

En ik ga in het bed, toetsweek begint donderdag. Veel succes.

Bewerkt (26 september 2011 21:49)
reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 22:01

Je hebt toch een backup van je contacten met je gmail acount die kun je dus nooit kwijt raken en je kunt je garantie ook terug krijgen door een origineele firmare te flashen dus veel succes als je het wil proberen

Bewerkt (26 september 2011 22:01)
taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 27 september 2011
  • 03:49

Als je back-up gemaakt heb via Google voor je contactpersonen en je berichten en of je agenda kan je daar ook bij terecht
Je kan deze firmware downloaden en die op je sgs i9000 zetten.
En dat doe je met odin3, dat zit daar ook bij ingepakt dus flashen met odin. dan heb je gelijk de nieuwste verzie van androïd 2.3.5 jvs
Er staat ook een filmpje in het topic hoe je dat kan doen.
en als je daarna vragen heb over je rootrecht lees ik het wel.
gr wil

Bewerkt (27 september 2011 03:49)

Jacq

Jacq

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 22:18

Bedankt voor al de aanmoedigingen en hulp. Ik ga het volgende week (herfstvakantie) eens proberen. Ik hou jullie graag op de hoogte.

Bewerkt (6 oktober 2011 22:18)
Jacq

Jacq

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 22:23

Toch nog een dingetje, ik vind dat filmpje niet…sorry. Zou je er nog een link bij kunnen zetten waarin op de meest simpele manier alles stap voor stap wordt uitgelegd. erg bedankt!

Bewerkt (6 oktober 2011 22:23)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.