Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kan ook zeam launcher nemen . Met een dubbel tap op het homescreen verdwijnt je statusbar . Op deze manier kan je hem ook weer terug halen .
Ik zocht in geavanceerde instellingen van LauncherPro al.
Dan bestaat er in LauncherPro geen notificatiebalk-instellingen daar.
Wat jmmr, zeg…
heb je mijn bovenstaande link bekeken? daar staat dat je in de launcherpro instellingen moet zitten bij "appearance settings>hide notification bar"
Nanders, daarin staat er wel apperarance settings op, maar geen “hide notificacion bar”. Alleen “statusbalk” wel. Het werkt niet. o_O
Ik vind het wel vreemd… Voor mij onbegrijkelijk…
ik denk dat je weinig reactie krijgt omdat de vraag van de topic gaat over het veranderen/customizen van een statusbalk, terwijl jouw vraag gaat over het verwijderen van de balk. Hoewel dit misschien hetzelfde lijkt, is het toch wat anders (vooral de oplossing), en hoort dus in een aparte topic thuis.
In jouw geval zit het hem in de LauncherPro Launcher instellingen. Ik gebruik zelf geen LauncherPro meer, maar in die instellingen moet ergens staat ‘notificatiebalk weergeven’ waar je een vinkje achter kan weghalen.
zie ook: http://blazingdroid.blogspot.nl/2011/08/hiding-and-showing-notification-bar-in.html