Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
martin99;222799
ja, staat aangevinkt
willemcarrot;222807Heb de GingerReal rom opnieuw geïnstalleerd en mijn GPS werkt weer zoals het hoort. De Dutch Ginger Power is inderdaad een hele goeie rom, maar ik wou gewoon weer eens wat anders.
Hier eindigt mijn wijsheid op afstand. Het lijkt mij zo dat de gps helemaal niet aanstaat. Als er geen gps symbool o.i.d. in de balk komt, lijkt me elk programma niet te werken.
Misschien is het iets met je rom.
Ik zou Chrome virgin van dutch power eens proberen. Grafisch is het niet veel, maar werkt wel als de brandweer!
martin99;222821als je in de toe komst het weer heb dat je gps slecht is hoef je niet per c een andere rom te flashen kijk ff wat makker daar over schrijf http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/23383-xxjvs-android-2-3-5-i9000-firmware-6.html#post222012
Heb de GingerReal rom opnieuw geïnstalleerd en mijn GPS werkt weer zoals het hoort. De Dutch Ginger Power is inderdaad een hele goeie rom, maar ik wou gewoon weer eens wat anders.
taxi341;222891
als je in de toe komst het weer heb dat je gps slecht is hoef je niet per c een andere rom te flashen kijk ff wat makker daar over schrijf http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/23383-xxjvs-android-2-3-5-i9000-firmware-6.html#post222012
ik had dat ook in mijn rom een slechte gps, nu is dat ook op gelost.
Ik hoor de flashers er niet meer over.
willemcarrot;222919Dat heb ik dus geprobeerd, zonder resultaat. Maar mocht het weer gebeuren dan zal ik hier zeker weer aan denken. Bedankt zover.
Dit is dezelfde tip, als die van mij in post 13 !
Willem…ik heb jou tip uitgevoert en nu niet sneller maar meer verbinding met satellieten…thanks!
Samsung Galaxy S9
Hier eindigt mijn wijsheid op afstand. Het lijkt mij zo dat de gps helemaal niet aanstaat. Als er geen gps symbool o.i.d. in de balk komt, lijkt me elk programma niet te werken.
Misschien is het iets met je rom.
Ik zou Chrome virgin van dutch power eens proberen. Grafisch is het niet veel, maar werkt wel als de brandweer!