Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bedankt heb in iedergeval weer een icoontje. Maar als ik de market opstart sluit hij gelijk weer af… Iemand bekend hiermee?
Je moet via recovery gapps flashen.
Op SD zetten en dan choose zip from sd card. Vast wel bij je bekend.
Die losse app flashen gaat idd niet helpen, je moet Google Apps (Gapps) downloaden en installeren. Normaal gezien hier te vinden: http://goo-inside.me/gapps/. Maar blijkbaar werkt het nu ff niet… Googelen op gapps geeft deze: Gapps Gb Zip - Download, je kan de bovenste proberen (20110613). Daarmee krijg je de market app, gmail en nog wat dingetjes van google. Succes
Ik kom niet echt verder. Heb de file (gapps-gb-20110828-signed) op me sd gezet en als ik in recovery flash zip wil doen krijg ik instalation aborted ofzo. Is hier toevallig een tut van of iets?
Mvg
Heb het nog eens opnieuw gedaan is nu gelukt! Bedankt
Sinds een dag heb ik cyanogenmod 7 nightly galaxy s met kernel atinm@wolverine#1
Ik zat even rond te kijken en kon nergens de Android Market app vinden. Hoe kan ik deze weer op mijn telefoon krijgen?
Mvg