Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 08:50

Goedendag AW,

Laatst merkte ik dat mijn telefoon niet meer herkend werd door mijn PC. De schijven van de telefoon worden door de PC niet in “mijn computer” gezet…

Ik heb al van alles geprobeerd, teveel om nu te typen, en het mocht allemaal niet baten.

Daarnaast merkte ik gister dat mijn PC zo'n beetje geen enkele externe opslagapparaten herkent, lijkt het wel…

Ik heb als grote ingrepen alleen maar de Android SDK geïnstalleerd, en iets geprobeerd van een schijfje te kopiëren.

Ik ben ten einde raad, krijg er nu wel koppijn van.

Dus, bij voorbaat dank voor enige hulp.

Met vriendelijke groet,

bassie1995

Tapatalk, SGS

Bewerkt (26 september 2011 08:50)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 26 september 2011
  • 09:11

ik heb dat probleem ook. Je kan even proberen de drivers opnieuw te installeren, zie http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11673-howto-voor-mensen-die-hun-sgs-niet-kunnen-verbinden-met-hun-computer.html

In mijn geval werkt dat helaas niet. Als ik mijn telefoon via usb met de computer wil verbinden krijg ik de boodschap ‘usb apparaat wordt niet herkend’ of ik krijg helemaal geen boodschap. Ik heb dit probleem met meerdere stekkers (dus daar ligt het niet aan). Hij laadt wel gewoon op.

Maar eens in de 200-300 keer heb ik wel ineens verbinding. (na een mislukte flash en gebrickte telefoon was dit heel lastig)

Ik vermoed dan ook dat het, in mijn geval, ligt aan de palletjes van de micro-usb ingang van de telefoon die geen goed contact meer krijgen met de stekker. Ik moet nog even mijn aankoopbon zoeken en uitzoeken of ik nog garantie heb (mits ik even een originele rom terug flash, maar daarvoor moet ik weer de stekker 300x in en uit halen)

misschien dat dat bij jou ook het geval is..

edit: en probeer het eens op een andere computer, en met een andere usb kabel, om te zien of het aan je pc ligt, of aan je kabel of telefoon

Bewerkt (26 september 2011 09:11)
bassie1995

bassie1995

• Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 10:28

Al geprobeerd.

Bij mijn broer lukt het wel, bij mij niet met zijn draad.

Bewerkt (26 september 2011 10:28)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 26 september 2011
  • 10:36

oke, dan ligt het dus aan je PC en niet aan je telefoon.

Ik zou proberen om met USB view (link in AW artikel werkt niet meer, deze lukt wel: Download USBDeview).
En daar alles wat met android, google en/of samsung te maken heeft deleten (hiervoor moet je usbview ‘als administrator’ draaien in windows vista/7).

En vervolgens opnieuw de samsung drivers van http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11673-howto-voor-mensen-die-hun-sgs-niet-kunnen-verbinden-met-hun-computer.html 32 of 64-bit, afhankelijk van je windows versie natuurlijk..

Bewerkt (26 september 2011 10:36)
bassie1995

bassie1995

• Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 16:00

Het is weer gelukt, mijn PC startte de USB services niet op ofzo, alle USB-sticks en SD-kaarten erin gestopt en opgestart

Bewerkt (26 september 2011 16:00)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.