Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mcelinaah

Mcelinaah

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 15:03

Ik heb al een week lang hele slechte verbinding met 3G, ik zit bij vodafone. zijn er mensen die dit ook hebben of er iets van weten??? weet dat er nog wel wat storingen zijn bij BB. met vodafone. in de winkel werd ik zo weer weggestuurd, niet geholpen dus.. het 3G tekentje staat er wel maar werkt dan niet, en af en toe gaat ie gewoon helemaal weg…
hoop dat iemand me hier kan helpen!!

Bewerkt (26 september 2011 15:03)
pelle.jansen

pelle.jansen

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 26 september 2011
  • 18:01

Ik heb een gelijkwaardig probleem maar dan bij BEN. 3G tekentje staat er maar (bijna) geen activiteit en soms geen 3G tekentje. JuceDefender lijkt geen verschil te maken op dit probleem. Heb dit al sinds het begin dat ik mijn SGS had. Soms is het weer weg voor een paar weken en daarna komt het weer terug. Zowel op FroYo en Gingerbread LiteNing ROM. Bijzonder vervelend als je snel een site wil openen. Het vreemde is, is dat Firefox er geen last er van lijkt te hebben. Firefox trekt sites met gemak binnen terwijl andere browsers (ingebouwd, Dolphin) op loading blijven hangen. Andere toepassingen zoals Google Reader geven ook dit probleem. Iemand een oplossing? Dit is best vervelend.

Bewerkt (26 september 2011 18:01)
pelle.jansen

pelle.jansen

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 28 september 2011
  • 19:40

Herstart lost probleem soms op, net als data aan en weer uit. Zowel gehad op vodafone en ben, froyo en gingerbread. Misschien ligt het aan een bepaalde app dat die ergens in de achtergrond roet in het eten aan het gooien is. Ik ga als ik weer wat tijd heb (Vermoeddelijk herftsvakantie) van LiteNing rom af naar een nieuwe rom. LitePro doet er mij veel te lang over voor een update. Ik zal hier laten weten of het iets geholpen heeft want dit begint echt vervelend te worden nu.

Bewerkt (28 september 2011 19:40)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 28 september 2011
  • 20:20

staat je apn waardes wel correct ? deze kan je hier op het forum vinden , via google met de trefwoorden apn waardes samsung galaxy s , kan ook en heb je een link naar de juiste tread . dat 3g afwisseld met h is geloof ik normaal , gebeurd me ook dagelijks , Ik gebruik Dolphin HD als browser en hij is bij mij redelijk snel ! hangt ook wel af waar ik ben , op mijn werk heb ik een slecht bereik maar thuis over ergens anders is het perfect ! Dus echt aan de launcher kan het volgens mij niet liggen .

ik kan beide personen aanraden om een nieuwe rom te nemen , mijn advies is Dutch Ginger Power , geweldige goede support , en goed software ! helaas zal litepro naar alle waarschijnlijk heid geen update meer uitbrengen , anders had hij dat allang gedaan , jammer want litening was voorheen ook mijn eerste keus ! vind het ook wel een beetje sneu voor de mensen die zijn donatie app hebben gekocht om vervolgens met een verouderde software te blijven zitten , ook al werkte deze uitstekend , laten we dat wel vooropstellen !

Bewerkt (28 september 2011 20:20)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.