Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Krishh

Krishh

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 206
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2011
  • 21:06

Heb al de custom rom opdraaienDraait lekker!

Bewerkt (26 oktober 2011 21:06)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 1 november 2011
  • 13:33

Heb via XXJVT Android 2.3.5 Build Date Sep 29 DOWNLOAD - xda-developers de firwmare gedownload. Hier zitten 5 files in: CODE, 2x CSC, MODEM en PIT
Nu vraag ik me af wat het verschil is met deze 2 CSC files.. een kleine home en een grote multi. Meer standaard apps ofzo?

Ook zit ik momenteel op 2.3.3 JVH (officieel XEN) met Speedmod kernel (en lagfix ext4). Dien ik iets uit te zetten of eerst interne/externe card te formatteren of kan ik gewoon deze files flashen met Odin en dan mijn interne en externe card formatteren?

Ook zou ik graag de Semaphore kernel erop willen zetten als ik de JVT heb. Kan ik na het flashen van JVT gewoon semaphore flashen?

Bedankt alvast!

Bewerkt (1 november 2011 13:33)
Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 1 november 2011
  • 13:52

Je hoeft niets uit te zetten. Je kunt gewoon gelijk 2.3.5 flashen met Odin. Het verschil tussen de twee CSC's weet ik ook niet. Ik heb een aantal keren 2.3.5 JVT geflashed en heb tot nu toe altijd de Multi gepakt. Het formatteren van de SD-kaarten doe ik wel altijd achteraf, voor de zekerheid, geen idee of dit echt nodig is. En je kan op JVT gewoon de nieuwste Semaphore kernel (1.8.1 als ik me niet vergis) gebruiken..

Bewerkt (1 november 2011 13:52)
GirlKillu

GirlKillu

• Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 1 november 2011
  • 13:56

Bedankt! Zag net ook dat er 2 versies Semaphore zijn.. 1.8.1 en 1.8.1bm.. wat is de bm versie telkens?
Als iemand nog het verschil weet tussen home en multi altijd welkom

Bewerkt (1 november 2011 13:56)
JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 1 november 2011
  • 14:08

CSC home heeft 1 landencode. CSC multi heeft meerdere landencodes. Ik zou die laatste gebruiken.
De toevoeging BM bij een kernel betekent Big Memory. Deze zorgt ervoor dat er meer werkgeheugen vrij is (bijv. 354mb i.p.v. 340MB) maar heeft altijd wel als gevolg dat er niet meer in HD gefilmd kan worden.

Bewerkt (1 november 2011 14:08)
GirlKillu

GirlKillu

• Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 1 november 2011
  • 14:13

bedankt! filmen doe ik toch zelden, dus ga ik wel voor de bm

Bewerkt (1 november 2011 14:13)
GirlKillu

GirlKillu

• Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 1 november 2011
  • 17:32

Nu zit ik op 2.3.5 met semaphore. Ik heb erna interne en externe geformatteerd. Het probleem wat ik nu heb is dat de market terug de oude market is, en ik kan niets downloaden/installeren via deze market. krijg steeds de melding dat het downloaden van de app mislukt is.

(sry zal deze mss in semaphore topic stellen anders)Ook heb ik door de semaphore nu een groene schijn als je scherm timed-out gaat, heb al gelezen dat dit door de voodoo color komt, en je dmv de voodoo app dit weg kan krijgen? iemand die weet welke settings je juist moet aanpassen dan zodat dat groene weg is? (kan enkel de app nog niet via market downloaden)

Bewerkt (1 november 2011 17:32)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 1 november 2011
  • 18:28

GirlKillu;233923
Nu zit ik op 2.3.5 met semaphore. Ik heb erna interne en externe geformatteerd. Het probleem wat ik nu heb is dat de market terug de oude market is, en ik kan niets downloaden/installeren via deze market. krijg steeds de melding dat het downloaden van de app mislukt is.

(sry zal deze mss in semaphore topic stellen anders)Ook heb ik door de semaphore nu een groene schijn als je scherm timed-out gaat, heb al gelezen dat dit door de voodoo color komt, en je dmv de voodoo app dit weg kan krijgen? iemand die weet welke settings je juist moet aanpassen dan zodat dat groene weg is? (kan enkel de app nog niet via market downloaden)

Market heeft een auto updater, als je een paar keer reboot en market opent moet 'ie dus vanzelf naar de nieuwste versie gaan. probeer eens de data van de market app te wissen, in recovery cache en dalvik te wissen en permissies te fixen. Dat groene kun je wegkrijgen door de gamma instellingen van voodoo color op 0 te zetten.

Bewerkt (1 november 2011 18:28)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.