Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Dutch_Saint

Dutch_Saint

  • Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • #1
  • 24 oktober 2011
  • 13:17

Hoi hoi,
Al sinds zondag werkt het internet en dataverkeer niet goed op mijn sgs. Ik dacht eerst aan werkzaamheden maar ben er achter dat dit niet het geval is.

Probleem: Ondanks dat er een 3g, H, of E in mijn notificatie balk staat kan ik geen website bezoeken of email versturen.

Na contact met vodafone blijkt dat alles gewoon zou moeten werken.

maar tot op heden kan ik niets versturen of ontvangen…
Wat zijn mijn opties? Ik heb de netwerk handmatig en automatisch ingesteld, zonder succes.. Telefoon uit gehad (advies vodafone), geen succes..

Mijn telefoon:
Stock gingerbread rom, adw ex launcher,

Bewerkt (24 oktober 2011 13:17)
Zonnie

Zonnie

  • Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #2
  • 24 oktober 2011
  • 13:48

He, ik heb hetzelfde probleem. Zit bij Telfort, deze vertelden dat het te maken zou hebben met een storing afgelopen week, maar die is al over. Mijn probleem echter nog niet.
Vreemd is dat mijn apps die data verbruiken ( bv NU, Whatsapp e.d.) het wel gewoon doen.
Alleen de browser doet het niet. Andere browsers ( Opera, Dolphin) ook niet.
APN instellingen staan goed, reboot, cache gewist…
Ik draai GB 2.3.4 JVQ DarkyRom v10.2
What to do?

Bewerkt (24 oktober 2011 13:48)
redbulletnl

redbulletnl

  • Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • #3
  • 24 oktober 2011
  • 13:54

@Zonnie
Het kan zijn dat de DNS server eruit ligt? deze zorgt ervoor dat

http:www.google.nl
vertaalt wordt naar
74.125.79.104

Bewerkt (24 oktober 2011 13:54)
Zonnie

Zonnie

  • Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #4
  • 24 oktober 2011
  • 14:27

Bedankt Redbullet, maar ben ndertussen nog een keer bezig geweest met APN verwijderen en opnieuw handmatig instellen en hij doet het weer!

Bewerkt (24 oktober 2011 14:27)
redbulletnl

redbulletnl

  • Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • #5
  • 24 oktober 2011
  • 15:12

graag gedaan

Bewerkt (24 oktober 2011 15:12)
Dutch_Saint

Dutch_Saint

  • Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • #6
  • 26 oktober 2011
  • 18:07

Zonnie;230679
Bedankt Redbullet, maar ben ndertussen nog een keer bezig geweest met APN verwijderen en opnieuw handmatig instellen en hij doet het weer!

Thanks! Helemaal niet aan gedacht.. Probleem is nu opgelost! Slotje…

Bewerkt (26 oktober 2011 18:07)
Rihanna_Fenty

Rihanna_Fenty

  • Lid sinds 16 oktober 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • #7
  • 31 oktober 2011
  • 19:45

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik snap niet echt wat jullie bedoelen, met apn verwijderen en weer handmatig instellen, ik zit net als de gene die deze opic heeft femaakr bij Vodafone @dutchsaint.

Bewerkt (31 oktober 2011 19:45)
Dutch_Saint

Dutch_Saint

  • Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • #8
  • 31 oktober 2011
  • 19:49

Rihanna_Fenty;233549
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik snap niet echt wat jullie bedoelen, met apn verwijderen en weer handmatig instellen, ik zit net als de gene die deze opic heeft femaakr bij Vodafone @dutchsaint.

Ik zal proberen je te helpen.
- ga naar instellingen
- ga naar mobiele netwerken
- ga naar accespoints
- druk nu de menuknop links onderin
- selecteer optie “standaard/default opties” (rechter keuze)
dit verhielp het probleem bij mij…
Grtz

Bewerkt (31 oktober 2011 19:49)
Energy

Energy

  • Lid sinds 06 september 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #9
  • 19 november 2011
  • 12:27

redbulletnl;230657
@Zonnie
Het kan zijn dat de DNS server eruit ligt? deze zorgt ervoor dat
http:www.google.nl
vertaalt wordt naar
74.125.79.104

Bij mij is dit het geval, maar hoe zet ik dit aan want ik heb voor de rest niks veranderd.
Ik heb een Sitecom router.
Ik heb dus wel internet verbinding maar als ik google.nl intyp kan hij hem niet vinden en als ik 74.125.79.104 intyp wel.
Ook heb ik geprobeerd de modem en de router uit, en dan eerst de modem aan en dan de router.

Ik heb net ondervonden dat het alleen met mijn mobiel is en niet met mijn draadloze laptop.

Gevonden! telefoon helemaal opnieuw opgestart (batterij er even uit en in) en het werkt weer!

Bewerkt (19 november 2011 12:27)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.