Hola, kheb weers un probleemje…:cry: Telkens als k mn phone van zn lockscreen haal, en bv op de ‘'Telefoon-knop’' druk, dan sluit hij deze na 1 sec. weer… Hetzelfde geld voor als ik naar ‘'Contacten’' ga of naar ‘'Berichten’'… Het lijkt wel alsof hij eerst ff ‘'warm moet draaien’' zodra je um telkens van zn lockscreen afhaalt… Kheb al verschillende launchers geprobeerd maar dat schijnt ook niet echt te helpen… Hij iemand tips, tricks…?
Bewerkt (6 november 2011 21:20)
Hola, kheb weers un probleemje...:cry: Telkens als k mn phone van zn lockscreen haal, en bv op de ''Telefoon-knop'' druk, dan sluit hij deze na 1 sec. weer... Hetzelfde geld voor als ik naar ''Contacten'' ga of naar ''Berichten''... Het lijkt wel alsof hij eerst ff ''warm moet draaien'' zodra je um telkens van zn lockscreen afhaalt... Kheb al verschillende launchers geprobeerd maar dat schijnt ook niet echt te helpen... Hij iemand tips, tricks...?
Hola, kheb weers un probleemje…:cry:
Telkens als k mn phone van zn lockscreen haal, en bv op de ‘'Telefoon-knop’' druk, dan sluit hij deze na 1 sec. weer… Hetzelfde geld voor als ik naar ‘'Contacten’' ga of naar ‘'Berichten’'… Het lijkt wel alsof hij eerst ff ‘'warm moet draaien’' zodra je um telkens van zn lockscreen afhaalt…
Kheb al verschillende launchers geprobeerd maar dat schijnt ook niet echt te helpen…
Hij iemand tips, tricks…?