Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Deze: ♣JW1♣ Sam's Ultra-lite ROM Fast And Completely Expandable - xda-developers, maar dan zelf nog Semaphore kernel flashen en in de Semaphore app het profiel op Battery saving zetten. Maar uiteindelijk ligt het vooral aan jezelf, want als je je telefoon gebruikt gebruik je internet en je scherm, en die twee dingen vreten gewoon batterij, hoe dan ook.
Maarja ik weet ook niet hoeveel je je telefoon gebruikt, hij is in elk geval superzuinig als hij in je broekzak zit. Installeer dan ook nog even de app Juice Defender (geen task killer, maar zet internet uit als je het niet gebruikt en checkt wel nog af en toe of je nieuwe berichten hebt op bijv whatsapp), dan trekt je telefoon het wel meer dan een dag. Twee dagen wordt wel echt krap, tenzij je alleen maar af en toe belt…
dherre65;249206Waar vind je de profiles bij Semaphore? Gebruik zelf 1.8.1bm maar zie geen profiles.
Semaphore kernel flashen en in de Semaphore app het profiel op Battery saving zetten.
heb niets aan de lange standby tijd. ik wil dat die lang meegaat terwijl je iets ermee doet.
Enesss17;249311Je kunt een hoop winst (lees: extra uren capaciteit) behalen met een grotere batterij. Zo heb ik bijv. een 3500mah batterij en die gaat ruim 2x zo lang mee als de originele. Ok, je toestel wordt wat dikker (vind ik soms nog wel prettig ook) maar je redt het dan in ieder geval wel een lange dag met zwaar gebruik en een dag of 4 met licht gebruik.
heb niets aan de lange standby tijd. ik wil dat die lang meegaat terwijl je iets ermee doet.
niet om de Topicstarter af te zeiken , totaal niet ! De vraag is erg logisch !Maar krijgen we deze vraag nu echt eens in de Maand ?
Beste rom
Beste Accu
Beste Snelheid
Beste support
Beste noem maar alle spec's
Deze vraag heb ik toch volgens mij wel erg vaak voorbij zien komen . Is er mischien een manier om dit soort vragen te voorkomen ? Is voor de gebruiker ook wellicht handig om deze vraag snel beandwoordt te krijgen .
Mijn maakt het opzich niet meer uit hoelang me batterijen meegaat.
Heb altijd een usb kabeltje bij me, als ik naar school ga.
Zit toch altijd achter de computer
Daarnaast zit ik gewoon op Cyanogen9.
En ben er best tevreden over de batterijduur.
Enesss17;249311
en ik wil graag weten wat het beste kernel is voor de SGS?
Wie weet mooie, stabiele ROMS waarmee ik heel lang ermee kan doen met de batterij?