Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hokumet

Hokumet

• Lid sinds 19 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 10:36

Hoi,
1)Ik heb een galaxy S. Deze heb ik op normale manier proberen te upgraden naar gingerbread 2.3.x. Na downloaden van de juiste bestanden VIA kies startte deze niet meer op.
Of ik kreeg de “Samsung galaxy…” text of “battery icon”, deze gingen dus aan en uit.

2)Daarna heb ik met odin geprobeerd te flashen. Want ik kon toen in de download modus komen. Ik zag dat odin bestanden naar de mobiel stuurde. Daarna moest tel opnieuw starten en alles installeren. Maar helaas is dit niet gebeurd.
Ik heb nu een zwart scherm, geen download mode of recovery mode. Wat ik ook klik er gebeurt niks meer.

Heeft iemand een idee wat ik nu nog kan doen? Wie zou dit kunnen oplossen?

Omdat ik de eerste keer een gewone officiele upgrade probeerde te doen, heb ik nu nog garantie? Kan ik bij een of ander bedrijf terecht?

Alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 13:54)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 19 december 2011
  • 10:46

Staat je gsm zogezegd nog steeds “aan” dan? Hij zit ook niet in een reboot loop? Heb je al heel lang de aan/uit knop ingedrukt tot hij de “tril” geeft dat hij is uitgeschakeld.. Batterij eruithalen en opnieuw erinsteken + aanzetten, geeft hij dan iets?

Welke bestanden heb je willen flashen met Odin? http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html

Hokumet

Hokumet

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 11:01

Ik denk niet dat hij nog aanstaat. Ik heb de batterij al uitgedaan. Daarna weer in. Ik heb de tel ook 2 uur aan de lader laten zitten.
Geen idee of die in een reboot loop zit. Want ik zie niks op het scherm dus.
Hoe lang is lang ingedrukt houden? Hoeveel seconden/minuten? Nee hij trilt helaas ook niet meer.
Ik had ergens anders een andere rom denk ik. Weet niet meer welke site. Maar het was wel originele samsung rom (bij de test met odin) stond bij die site.
Aub help me.

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 19 december 2011
  • 11:40

je kans eens proberen of het enkel je scherm is dat niet werkt..
Optie1)
- start Odin
- haal je batterij uit de gsm, er trg in
- houd de download combi (Vol DOWN + Home + Power on) enkele seconden aan (zodat hij zeker in download modus kan komen)
- sluit je gsm dmv usb aan je computer

Komt er ADDED bij odin, dan werkt hij altans en kan je de originele JVH van hierboven flashen

optie 2)
- Installeer ADB: ADB installeren in 2 stappen. - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld
- sluit je gsm aan op de computer via aub
- batterij weer uit/in
- Proberen in recovery modus te gaan (volume UP + home + power) enkele seconden aanhouden zodat hij zeker tijd genoeg heeft
- blijven adb devices typen (toch wel een minuutje de tijd geven, dan zijn we zeker) tot er een lijstje(iets) verschijnt

optie3)
- een JIG..
- bekijk dit topic ook eens door, zowel voor de JIG of mocht de combo toetsen niet meer werken: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/12972-howto-toestel-weer-werkend-krijgen-als-deze-niet-meer-opstart.html

marocootje

marocootje

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 14:28

houd de download combi (Vol DOWN + Home + Power on) ongeveer 1 minuut ingedrukt,wat doet hij dan?

Hokumet

Hokumet

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 16:28

Bedankt allebei voor jullie hulp…. maaar

@marocootje -> 1 min vasthouden heeft niet geholpen. Ik zie nog steeds een zwarte scherm

@GirlKillu ->
1)Ik ga zo kijken of odin wat zegt.. Zit nu helaas niet achter de pc
2)dat over adb ga ik zoo ook even proberen
3)Heeft die jig dan enig nut als ik niet een zie dat de tel aangaat? Want ik denk dat ie niet eens aangaathoe dan ook?

Kan ik op de 1 of ander manier zien of die het doet of er iets is met de batterij?

BoneZ

BoneZ

• Lid sinds 17 december 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 16:52

@Hokumet, lijkt me sterk dat het aan de batterij ligt, want als ie aan de lader zit zou hij dan ook scherm moeten geven.
Misschien kan je het met de JIG proberen…

Hokumet

Hokumet

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 17:15

@GirlKillu ->
1)Met odin zie ik helaas ook geen devices added
2)adb zit hem helaas ook niet
Dus laatste optie is met die JIG dan??

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 19 december 2011
  • 17:33

Je zou het kunnen proberen met een jig , maar ik vrees dat je je bootloaders verwijderd heb, dus je download en recovery modus zijn vermoedelijk pleitte, en ook waarschijnlijk zeer waarschijnlijk je rom, dus ik ben bang dat je niets meer kan met je sgs. Je zou kunnen kijken of er iemand een spt box heeft, dat zou je je telefoon weer in leven kunnen blazen, om deze box te kopen, ben je waarschijnlijk rond de twee honderd euro kwijt. Google maar eens op spt-box , want meer informatie daar over kan ik je niet geven.Succes man !

sifudre

sifudre

• Lid sinds 24 december 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 december 2011
  • 17:00

Ook ik heb hetzelfde probleem. En om nu 200 euro te betalen terwijl ik niet zeker weet of hij weer gaat functioneren is me ook wat te gek.

Is er iemand die me deze storing kan verhelpen of weet iemand een adres waar dit kan?

Bewerkt (24 april 2013 13:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren