Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

metallicaholland

metallicaholland

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 19 december 2011
  • 23:03

Hallo allemaal….

Van de ene op de andere dag is het voor mij niet meer mogelijk op een SMS te verzenden ('mislukt').Bellen gaat wel prima. Ik weet dat dit weinig info is maar wie weet hoe doe zou kunnen en vooral hoe het weer verholpen kan worden….

Thanx

Sander

Bewerkt (24 april 2013 13:54)
coaster102

coaster102

• Lid sinds 28 januari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 december 2011
  • 19:46

heey

ik heb ook een soort gelijk probleem
ik kan ook van de een op de andere dag naar één telefoon nummer geen sms meer sturen dan krijg ik ook “MISLUKT”.
het rare is dat het niet aan mijn sim kaart ligt want in andere toestellen heb ik nergens last van en nu na bijna een jaar met de galaxy s heb ik dit.
het is ook zo dat ik wel alles van dat nummer ontvang en dat nummer ook gewoon kan bellen.
ik ben al bij de winkel geweest die wisten er geen raad mee ze konden de telefoon terug zetten zo als ik hem had gekocht dus alles eraf, dat werkte voor één dag en daar was het probleem weer.
nu morgen maar een Samsung zelf even telefonische spreken of iemand moet de oplossing hebben voor dit raadsel

Gr, Bram

Bewerkt (24 april 2013 13:55)
metallicaholland

metallicaholland

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 22 december 2011
  • 23:00

Bram…

Bedankt voor je reactie…..Ik ben ook mij de winkel langs geweest. Blijkt dat mijn simkaart defect te zijn. Mijn probleem is nu opgelost….Hoop dat het bij jou ook snel gebeurt…..Volgens het vrouwtje van de T-mobile is het vaak of het simkaartje of toch de Samsung zelf.

Groet

Sander

Bewerkt (24 april 2013 13:55)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren