Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

daikenas08

daikenas08

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 411
  • Reputatie 0
  • 20 december 2011
  • 13:53

Ik heb mijn telefoon net zoals sommige van jullie al meerdere keren geflashed dus heb ik mogenlijk geen garantie meer.
Ik heb mijn sgs laten vallen en zit nu met een dikke barst onderaan het scherm. De garantie dekt dit vast niet meer gelukkig heb ik een life line verzekering (belgie) op het toestal afgesloten bij aankoop welke schermbreuk wel dekt.

Nu heb ik terug 2.1 JPU op mijn telefoon gezet welke naar mijn vermoeden standaard wordt mee geleverd met de sgs.
Op het forum vind ik echter topics zoals deze over officiele updates buiten kies. Maar in het topic staat de firmware JS3 /JS5 vermeld. Ben ik beter af die erop te zetten of JPU ook goed?
Owja, ik wil ook nog ffe melden dat ik ooit ergens een bugje heb opgelopen. Als ik iets flash met odin weigert hij de eerste keer altijd dienst. Ik moet mijn toestel van mn pc loskoppelen, opnieuw in download mode zetten en dat hetzelfde opnieuw doen om ervoor te zorgen dat hij terug werkt.

Hoe dan ook maak ik me vast zorgen om niets want het probleem is het scherm dus gaan ze vast niet verder kijken.

Jullie mening?

Bewerkt (24 april 2013 13:54)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 20 december 2011
  • 13:59

odin weigert wel vaker de eerste keer dat is bij de meeste van ons wel eens gebeurd. Niets om je zorgen over te maken. Je kan de orgineles ofware via odin weer op je tel zetten, als je nl een custom rom draait is dit de manier om te doen.
Volg deze link en je bent weer volledig stock —> http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html hiermee heb je dus ook gewoon je garantie!!

AW Forum Queen voor het leven

bonethug

bonethug

• Lid sinds 14 augustus 2011
  • Berichten 305
  • Reputatie 0
  • 20 december 2011
  • 17:12

Ik heb mijne een keer met cyanogenmod erop naar de winkel gebracht, werd gewoon gefixt

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 20 december 2011
  • 17:23

bonethug;250066
Ik heb mijne een keer met cyanogenmod erop naar de winkel gebracht, werd gewoon gefixt
Ja sommigen doen er lullig over maar sommigen niet, maar dat je een barst in je scherm hebt komt niet echt door een cunstom rom. Dus dat wordt gewoon gemaakt lijkt mij.

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 20 december 2011
  • 20:59

bonethug;250066

reinierkramer;250071
Ja sommigen doen er lullig over maar sommigen niet, maar dat je een barst in je scherm hebt komt niet echt door een cunstom rom. Dus dat wordt gewoon gemaakt lijkt mij.

Mijn ervaring is ook dat ze in de winkel niet moeilijk doen maar ik denk dat als ie terug zal moeten naar Samsung, ze hier wel over zullen vallen.. Ook al heeft een barst idd niets met een custom rom te maken. Het is overduidelijk al verschillende keren aangegeven dat als je een custom rom draait je garantie vervalt. Waarom dan niet het zekere voor het onzekere nemen en zorgen dat je iig stock op je toestel hebt draaien.

AW Forum Queen voor het leven

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren