Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 30 december 2011
  • 20:05

@ iedereen -> Kom op, even wat liever! Snap de frustratie van deze persoon in zekere zin als je CM7 gewend bent. Het is misschien allemaal ook niet voor iedereen zó, zoals wij dat hebben en ikkuh61 is misschien wat kritischer, niet gaan aanvallen. Ikkuh61 moet daarnaast gewoon ook even zijn/haar best doen om te kijken of het beter kan.

@ ikkuh61 -> Er zijn wel degelijk bepaalde dingen aan te doen. Ik ben van mening dat als je hier (in het topic van Zatta) en op XDA wat vragen stelt over jouw problemen er misschien wel wat zorgen kunnen worden weggenomen. Ik heb amper last van lag, draai een andere custom kernel, nu het TB-script (met dank aan Backhead), Gingerbread bootloader en wat overige dingen. Zo min mogelijk automatisch teruggepusht uit de market en PER widget / app gekeken WAT wel goed draait of wat niet (zodat de Trebuchet launcher OOK bij het laden niet moeilijk doet). Daarnaast is mijn batterij door een bepaalde UV/OC ook beduidend zuiniger dan stock, heb mijn schedules wat ruimer ingesteld voor mail, Twitter, backgroundlights en noem het maar op.

Als je nog hulp nodig hebt; stel de vragen. Bedankt voor je kritische kijk

Bewerkt (24 april 2013 13:57)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 30 december 2011
  • 20:08

Mensen, ieder zijn voorkeur. Laat een ander in z'n waarde! Nu weer weer op inhoud verder gaan!

ikkuh61

ikkuh61

• Lid sinds 06 mei 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 30 december 2011
  • 20:46

redmaner;253245
Iedereen zijn eigen ding de een vind adw fijn de ander go launcher.
Om te zeggen dat google het verkeerd gedaan heeft kwa launcher daar ben ik het niet mee eens.
De launcher van ICS is een grote vooruitgang vergeleken met die van GB.

Die vooruitgang op mijn SGS zie ik niet.
ICS komt beter tot zijn recht op tablets. Daar ben ik van overtuigd. Wellicht was die nuance op zijn plaats.
Vind het gewoon erg jammer dat de launcher erg beperkt is en dat je de google searchbalk door te strot geduwd krijgt ten kosten van de launcher. Google gaat hiermee een beetje de MS kant op.

Het opbouwen van de widgetlijst duurt te lang om hem in de appdrawer op te nemen. Die lijst wordt elke keer opgebouwd als je hem niet eerst terugzet. Erg vervelend.
Maar goed ondanks dat ik een fan ben van je custom romsla je nu wel een beetje de plank mis

En n.b. van kritisch zijn is nog nooit iemand slechter geworden volgens mij

Het_ratje

Het_ratje

• Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 30 december 2011
  • 21:28

ICS is helemaal niet alleen beter op tablets, nu sla jij de plank mis, maar enerzijds ook terecht.
Heb mensen om mij heen met de Galaxy Nexus, wat een heerlijk ding is het, DAAR draait ICS
gewoon echt top op, misschien bij gebrek aan weten hoe het daar op draait denk ik misschien?

Bij de SGS zal het nog wel een tijdje duren, drivers zijn een groot probleem. Het valt momenteel
gewoonweg niet ineens optimaal te krijgen, dat gaat met stappen. Ik kan je echt verzekeren dat
t.o.v. #1 > build #11 perfect en top is, maar dat is persoonlijk.

Buiten dat; de launcher? Wat bedoel je daarmee? Ik kan de searchbalk weghalen en er wel gewoon
icoontjes voor op ‘de plek’ zetten? Heb er net icoontjes opgezet, maar krijg gewoon tot ‘bovenaan’
space? En als het je niet aanstaat met DEZE launcher dan gebruik je toch een andere? Jij als custom
ROM gebruiker weet vast- en zeker dat stock launcher sowieso meestal niet zo ehmmmm goed zijn.

Verder is het heel goed dat je kritisch bent, houd dat vast.
Is alleen maar goed.

ikkuh61

ikkuh61

• Lid sinds 06 mei 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2012
  • 11:33

Het ratje;253284
ICS is helemaal niet alleen beter op tablets, nu sla jij de plank mis, maar enerzijds ook terecht.

Heb mensen om mij heen met de Galaxy Nexus, wat een heerlijk ding is het, DAAR draait ICS
gewoon echt top op, misschien bij gebrek aan weten hoe het daar op draait denk ik misschien?

Bij de SGS zal het nog wel een tijdje duren, drivers zijn een groot probleem. Het valt momenteel
gewoonweg niet ineens optimaal te krijgen, dat gaat met stappen. Ik kan je echt verzekeren dat
t.o.v. #1 > build #11 perfect en top is, maar dat is persoonlijk.

Buiten dat; de launcher? Wat bedoel je daarmee? Ik kan de searchbalk weghalen en er wel gewoon
icoontjes voor op ‘de plek’ zetten? Heb er net icoontjes opgezet, maar krijg gewoon tot ‘bovenaan’
space? En als het je niet aanstaat met DEZE launcher dan gebruik je toch een andere? Jij als custom
ROM gebruiker weet vast- en zeker dat stock launcher sowieso meestal niet zo ehmmmm goed zijn.

Verder is het heel goed dat je kritisch bent, houd dat vast.
Is alleen maar goed.

Met launcher bedoel ik de standaard ICS-launcher.
Ken alleen ICS voor de SGS. Daar kun je de google-searchbalk wel disablen maar dan kun je die ruimte niet hergebruiken. Dan wordt de ruimte op je homescreens wel erg beperkt. Das gewoon jammer en doet mij terug grijpen naar alternatieven.

Ben erg verknocht aan Go Launcher. Met name de gratis go launcher widgets zijn top.
Ik ben erg benieuwd waar het uiteindelijk heen gaat. Met name het gebruik van de GPU boeit me. Dat de drivers daarbij een belangrijke rol spelen snap ik. Ben ook bang dat dat uiteindelijk de bottleneck gaat worden voor de port naar SGS.
Maar goed wellicht heb ik tegen die tijd zelf ook een Galaxy Nexus

Bewerkt (24 april 2013 13:59)
Het_ratje

Het_ratje

• Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 4 januari 2012
  • 12:27

Ik gebruik ook de standaard ICS-launcher hoor

Zie screenshot hierboven

Maar hopen dat het DEV-team van Cyanogenmod snel met de échte CM9 komt
zit er in ieder geval al aan te komen

Bewerkt (24 april 2013 13:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren