Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb het volgende probleem.. Regelmatig krijg ik de melding dat dat de phone. Apk onverwachts gesloten is. Na een reboot is hij er wel weer.. Wat te doen?
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
dherre65;260355
Maar dan heb je het dus fout gedaan en kan je binnenkort force closing apps verwachten of corrupte data, aangezien je de 512 nodig hebt.
ik heb net de officiele updat via kies verkregen van 2.3.6. (overigens ook te vinden op sammobile.com voor nederland)
er is geen face unlock, geen fotobewerkingsapp. ook kan er geen foto gemaakt worden tijdens het maken van een video.
vooralsnog lijkt het erop dat we nog altijd geen ics achtige valuepack hebben
benchmarkscores daarentegen bijna verdubbeld. Dat is dan toch iets
roeldeckers;264716hoi roeldeckers kijk eens in topic van dgp daar heb je ook jvu met faceunlock en foto editor en fotos maken tydens filmen
ik heb net de officiele updat via kies verkregen van 2.3.6. (overigens ook te vinden op sammobile.com voor nederland)
er is geen face unlock, geen fotobewerkingsapp. ook kan er geen foto gemaakt worden tijdens het maken van een video.
vooralsnog lijkt het erop dat we nog altijd geen ics achtige valuepack hebben
Ga naar: Instellingen > draadloos en netwerk > mobiele netwerken > namen toegangspunten > ‘menutoets’ > nieuw toegangspunt
en voer de juiste gegevens van deze link in: APN lijst Nederland - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld
Succes!