Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vvermeer

vvermeer

• Lid sinds 24 augustus 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2012
  • 16:06

Beste lezer,

Toen ik terug uit school fietste viel de telefoon regeerde de telefoon niet meer. Toen na vele pogingen ik weer in het hoofdmenu kwam gaf de telefoon 2 foutmeldingen: Samsung mmm en android ….. reageren niet meer waarna ik op sluiten klikte. Toen viel de telefoon uit en sinds het moment van uitvallen ongeveer 15:30 blijft de telefoon maar de opstart video herhalen. Je ziet eerst allerlei blokken in een soort van tunnel waarna de s gekleurd wordt daarna verschijnt er galaxy s onderin het scherm en het begint weer vanaf voor af aan. Ik heb de batterij naar 4 keer eruit gehaald en op laten starten via de 3 button methode. Ook dit werkt niet. Weet iemand wat er gedaan moet worden?

alvast bedankt,
Vincent

Bewerkt (24 april 2013 14:01)
vvermeer

vvermeer

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2012
  • 21:01

Ik heb een nieuwe android erover gedaan maar het probleem blijft. Weet iemand wat te doen of heeft er iemand suggesties=

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
Patrickh1990

Patrickh1990

• Lid sinds 22 september 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2012
  • 15:49

Samsung mmm is volgens mij de multi media widget die er vanaf stock bij zit tegenwoordig, kan je ook niet meer in download mode komen? en kan Kies hem nog herkennen?

Als er geen zichtbare schade aan is, zou je kunnen proberen om je garantie te claimen!

nimc

nimc

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2012
  • 20:05

telefoon resetten? let op je wist dan wel een hoop dingen mee.
als je de telefoon nog in downloadmodus kan zetten even flashen?

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 11 januari 2012
  • 20:09

het zou wel vreemd zijn dat door een val je software kaduuk is gegaan . ik zou dan toch echt eerder denken aan hardware schade.
Kun je zelf schade ontdekken ? kan je nog wel dmv de 3bc in recovery komen ?

vvermeer

vvermeer

• Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2012
  • 17:02

Betse lezers,

Ik ben al naar de phonehouse geweest en daar hebben ze hem gereset. Maar ook dat mocht niet helpen. De hardware lijkt het nog te doen het scherm geeft gewoon beeld en er komt geluid uit de speaker, maar opstarten wil het nog niet doen. Ik heb als advies gekregen om de telefoon op te sturen naar Samsung. Wel had ik gelezen dat go launcher ervoor kan zorgen dat het toestel slecht of niet reageert maar bij mij lijkt het nog wat erger. Ook heb ik een update erop gezet via download mode maar kies reageert er niet op.
Hopelijk weten jullie nog een manier om me te helpen!

mvg,Vincent

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.