Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Er is zelfs een 2.3.5 en 2.3.6
Ja maar zijn dat al officiele van Samsung? xD
Dit heb ik er nu op staan:
Firmaversie: 2.3.3
Baseband-versie: I900XXJVO
Kernelversie: 2.6.35.7 hardcore@speedmod #k15h-t23-300hz
Buildnummer: GINGERBREAD.XWJVH.
Wat zou ik er nu het beste op kunnen zetten?
Nee Samsung zelf heeft 2.3.3 en klaar is kees.
Maar als Custom Rom kan je makkelijk 2.3.5 erop mikken
Hey Robin
Kan he me nog herinneren ja….. 2.3.3 is de laatste officiele maar je zou ook bijvoorbeeld 2.3.6 kunnen draaien, mijn voorkeur gaat uit naar JVZ…. weet niet waarom, vind het lekker smooth. Die ROM installeer je in principe hetzelfde als toen, dus via odin.
Daarna evt een custom kernel erop zodat je weer geroot bent…
Aha ok. En samsung zelf komt ook niet meer met 2.3.4 etc?
Heb je misschien een goede link welke ik erop kan zetten?! En wat niet al te moeilijk is om te doen, want ik begrijp er niet al te veel van
!
Dat is een goeie vraag, het lijkt erop dat ze misschien een pakket gaan uitgeven met wat zaken van Ice Cream, dat wordt 2.3.6.
Maar je kan makkelijk 2.3.5. draaien of 2.3.6.
Ligt eraan wat je zelf wilt
Niet updaten naar 2.3.6
Krijg je de grootste problemen mee.
Google maar eens.
Maar wat John76 nu weer schrijft is wel weer lekker tegenstrijdig. Heeft één van jullie een link welke ik er het beste op kan zetten dan?!
John76;257323
Niet updaten naar 2.3.6
Krijg je de grootste problemen mee.
Google maar eens.
Hallo,
Een tijde terug heb ik via dit forum Android versie 2.3.4 op mijn Samsung Galaxy S gezet ( met hulp van minibrekkers(?)). Na een tijdje heb ik deze toch weer terug gezet omdat die vaak vast liep. Ik heb nu 2.3.3. Mijn vraag is of er ook alweer een nieuwe officiële versie van Samsung is? Ik hoor van mensen dat 2.3.4 er al is. Maar ik heb nooit te zien gekregen dat ik die kon gaan downloaden?
Groeten,
Robin