Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2012
  • 09:07

Hallo zoals jullie weten heb in onlangs mijn galaxy s verkocht aan een vriend , maar die heeft er nu een heel vreemd probleem mee hij wilde eerst niet meer opstarten. Toen heb ik mijn jig er in gedaan toen starte hij op maar de simkaart doet het niet meer mijne geprobeert en die werkt ook niet. Maar nu het grootste probleem als ik hem in dowload mode probeer te krijgen start hij gelijk op en als ik de 3 button combo in houd blijft hij steken en als ik ze loslaat start hij op. Als ik de jig erin doe start hij ook op het lijkt wel dat dowload mode verdwenen is heel vreemd en als hij uit staat geeft hij ook hele tijd het icoontje van batterij opladen terwijl er geen lader aan zit:confused::confused: Ik hoop dat iemand hier al een keer van zoon vreemd probleem heeft gehoord

Bewerkt (3 februari 2012 09:07)
Nokkadonna

Nokkadonna

• Lid sinds 13 mei 2011
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2012
  • 13:14

reinierkramer;266175
Hallo zoals jullie weten heb in onlangs mijn galaxy s verkocht aan een vriend , maar die heeft er nu een heel vreemd probleem mee hij wilde eerst niet meer opstarten. Toen heb ik mijn jig er in gedaan toen starte hij op maar de simkaart doet het niet meer mijne geprobeert en die werkt ook niet. Maar nu het grootste probleem als ik hem in dowload mode probeer te krijgen start hij gelijk op en als ik de 3 button combo in houd blijft hij steken en als ik ze loslaat start hij op. Als ik de jig erin doe start hij ook op het lijkt wel dat dowload mode verdwenen is heel vreemd en als hij uit staat geeft hij ook hele tijd het icoontje van batterij opladen terwijl er geen lader aan zit:confused::confused: Ik hoop dat iemand hier al een keer van zoon vreemd probleem heeft gehoord

In zo'n geval start ik altijd via de usb verbinding met de computer op. Adb reboot download.
Zegt je dat wat ?

Gr Nokkadonna

Bewerkt (24 april 2013 14:11)
reinierkramer

reinierkramer

• Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2012
  • 14:16

Nokkadonna;266238
In zo'n geval start ik altijd via de usb verbinding met de computer op. Adb reboot download.
Zegt je dat wat ?

Gr Nokkadonna

Ga ik eens proberen vanmiddag heb wel een beetje verstand van adb maar moet je dan gewoon Adb reboot dowload typen en hij is niet geroot momenteel dus zouw en dan nog kunnen?

bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2012
  • 14:33

Ja, ADB moet lukken. Als je de SDK hebt geïnstalleerd even cmd.exe starten en typen “adb devices”. Dan zie je de devices die verbonden zijn, als er daar één tussen staat is het je telefoon. Dan ‘'adb reboot download’' en hij werkt.

reinierkramer

reinierkramer

• Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2012
  • 18:10

Hij doet nu helemaal niets meer zwart scherm hij geeft alleen hele tijd dat oplaad teken echt heel vreemd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren