Ik heb mijn sgs nu al bijna anderhalf jaar en na een jaar ong. ging mijn speaker kapot(aan de voorkant vd telefoon, waarmee je belt) dus ik moest met luidspeaker bellen of opnemen. Maar sinds een tijdje loopt ook mijn scherm vast als ik bel of gebeld word. Het scherm word dan zwart en doet niks meer. Ook als de beller ophangt gebeurt er niks meer. Ik hoor de andere niet omdat die speaker kapot is, maar ik kan hem dan ook niet op handsfree speaker zetten. De beller hoort mij overigens wel. Ik heb firmwareversie 2.3.3.
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen!
Arjan
Bewerkt (24 april 2013 14:12)
Hallo iedereen. Ik heb mijn sgs nu al bijna anderhalf jaar en na een jaar ong. ging mijn speaker kapot(aan de voorkant vd telefoon, waarmee je belt) dus ik moest met luidspeaker bellen of opnemen. Maar sinds een tijdje loopt ook mijn scherm vast als ik bel of gebeld word. Het scherm word dan zwart en doet niks meer. Ook als de beller ophangt gebeurt er niks meer. Ik hoor de andere niet omdat die speaker kapot is, maar ik kan hem dan ook niet op handsfree speaker zetten. De beller hoort mij overigens wel. Ik heb firmwareversie 2.3.3. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen! Arjan
Hallo iedereen.
Ik heb mijn sgs nu al bijna anderhalf jaar en na een jaar ong. ging mijn speaker kapot(aan de voorkant vd telefoon, waarmee je belt) dus ik moest met luidspeaker bellen of opnemen. Maar sinds een tijdje loopt ook mijn scherm vast als ik bel of gebeld word.
Het scherm word dan zwart en doet niks meer. Ook als de beller ophangt gebeurt er niks meer. Ik hoor de andere niet omdat die speaker kapot is, maar ik kan hem dan ook niet op handsfree speaker zetten. De beller hoort mij overigens wel.
Ik heb firmwareversie 2.3.3.
Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen!
Arjan