Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 6 februari 2012
  • 10:38

gentaj;267025
Afgelopen weekend twee keer verslapen…. :cry:
Vanmorgen ben ik er achter gekomen hoe dat kwam. Het is nl zo dat als mijn wekker gaat hij het maar 1x doet, vervolgens staat het scherm en telefoon vast waarna je een soft reboot krijgt.
Hebben meer mensen last van dit probleem en zou het verholpen kunnen worden? Ik gebruik mijn SGS voor alles en dus ook als wekker.
Dank!

Ik zelf heb het probleem , dat als ik mijn wekker instel op een bepaalde tijd , en dan dus ook voor de hele week op datzelfde tijdstip wil laten afgaan , dat mijn wekker dus niet op de dagen daarna afgaat . Ik moet deze dus iedere dag opnieuw uit en dan weer aanzetten . Wat mij ook is opgevallen , waneer ik deze uit en aanzet , krijg ik vaak de melding te zien die aangeeft hoeveel uur later de alarm afgaat , echter is deze aagegeven tijdstip , zeer vaak vele uren/dagen later :s . Dus wat ik nu doe is in het menu gaan van de wekker , waar je alles instellen kan dus , en m daar aanzetten /opslaan . en dat werkt dan wel . Heel vreemd , raar maar waar ! Ik heb het over de stock clock .
Ik heb dit “probleem” al een zeer lange tijd en daar ik een manier gevonden heb om dit werkend te krijgen vond ik het eigenlijk niet bepaald noemenswaadig . ook al is dat het wel natuurlijk , want deze moet gewoon goed werken . Nu Gentaj ook een probleem heeft ondervonden leek het me wel raadzaam om een tread te openen .

Er zijn natuurlijk zat vervangingen voor deze clock maar vind m zo fjn en hij zou gewoon moeten werken .
Nog meer mensen met dit( of soortgelijk) probleem ?

Bewerkt (24 april 2013 14:12)
tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2012
  • 11:52

DaveDH;267045
Ik zelf heb het probleem , dat als ik mijn wekker instel op een bepaalde tijd , en dan dus ook voor de hele week op datzelfde tijdstip wil laten afgaan , dat mijn wekker dus niet op de dagen daarna afgaat . Ik moet deze dus iedere dag opnieuw uit en dan weer aanzetten . Wat mij ook is opgevallen , waneer ik deze uit en aanzet , krijg ik vaak de melding te zien die aangeeft hoeveel uur later de alarm afgaat , echter is deze aagegeven tijdstip , zeer vaak vele uren/dagen later :s . Dus wat ik nu doe is in het menu gaan van de wekker , waar je alles instellen kan dus , en m daar aanzetten /opslaan . en dat werkt dan wel . Heel vreemd , raar maar waar ! Ik heb het over de stock clock .
Ik heb dit “probleem” al een zeer lange tijd en daar ik een manier gevonden heb om dit werkend te krijgen vond ik het eigenlijk niet bepaald noemenswaadig . ook al is dat het wel natuurlijk , want deze moet gewoon goed werken . Nu Gentaj ook een probleem heeft ondervonden leek het me wel raadzaam om een tread te openen .

Er zijn natuurlijk zat vervangingen voor deze clock maar vind m zo fjn en hij zou gewoon moeten werken .
Nog meer mensen met dit( of soortgelijk) probleem ?

Heyy Daveyy,

Ik denk dat het in de DGP Rom zit, althans, in de clockpackage.apk van onze DGP Rom.
Ikzelf heb het wekker probleem niet, maar kan niet anders concluderen dan dit.
Vanavond onderzoeken we het ff ok?

pbecks1963

pbecks1963

• Lid sinds 03 januari 2011
  • Berichten 932
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2012
  • 11:59

Hallo luitjes,

Ik gebruik mijn SGS ook als alarm-clock dus moet die altijd goed werken. Maar ongelukjes kunnen gebeuren. Dus heb ik een “echte” alarm-clock op mijn nachtkastje (just in case). Ik flash nogal veel dus er zou eens wat kunnen gebeuren he.. Anyway, wat ik wel altijd doe voor het slapen gaan is:

(onderstaande doe ik met 1 druk op de knop mbv tasker“)

-volume uit van ALLES (”alarm clock" trekt zich hier niets van aan…)
-AIRPLANE mode AAN (ik wil niet gebelt worden midden in de nacht)
-Alarm Clock aan (app van iHandySoft Inc.)

Misschien gaat het zo beter? (voor mij in ieder geval wel. Ik ben ook erg te spreken over “Alarm Clock” omdat deze de “cron-job” (?) van Android gebruikt ipv zelf iets te brouwen zoals een hoop andere alarm-clock-apps WEL doen. Ik heb er best veel getest…dit vind ik de beste)

SGS3/SGS5plus/Tab4
fervent gebruiker van: Tasker & Kustom

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 6 februari 2012
  • 12:44

@tjap : ja is goed , ik bn e vanavond .
@pbecks : bedankt voor de tip , ik zal dan toch maar eens met andere wekkers gaan experimenteren . alhoewel ik van mening blijf dat de originele ook goed werken moet , en ik vind hem best fijn eigenlijk , lekker simpel just the way i like it

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2012
  • 12:50

Toen ik nog op de sgs zat had ik dit probleem ook Dave. De wekker gaf bij aanzetten een behoorlijke tijd vooruit die niet overeenkwam met de tijd waarop hij echt af zou moeten gaan.

Ik weet nog dat na een bepaalde update (heb geen idee meer welke dat was…kan makkelijk van froyo naar GB geweest zijn) dit soort problemen zijn gekomen. Voorheen had ik het nooit.

Nou heb ik geen flasuw idee of het in latere updates wellicht verholpen is en dat jij nu met een iets ander probleem zit als dat ik toen had. Maar zoals je het verteld klinkt het wel hetzelfde.

overigens…de sgs2 heeft er geen last van :p

Samsung Galaxy S8+

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren