Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

DroidUser

DroidUser

• Lid sinds 06 februari 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2012
  • 20:38

Hallo,
Ik probeer een tijdje al nieuwe fonts op mijn GT-I9000 te installeren maar het wilt helaas niet lukken.Ik heb geprobeerd via Root Explorer de nieuwe fonts te plaatsen in de mappen system/fonts en als ik dan naar Instellingen>>Display>>Lettertype ga dan zijn alleen de lettertypes zichtbaar die ik al erop had (de standaard lettertypes)Als ik vervolgens de cache wis en de Dalvik cache dan helpt dit niet en zijn de nieuwe stijlen niet zichtbaar. Ook heb ik een zip file gevonden om te flashen en na deze geflashed te hebben willen deze ook niet zichtbaar worden. Doe ik wat fout of moet er meer gebeuren dan alleen de bestanden in de juiste map te zetten?

Zou iemand mij een beetje meer op weg willlen helpen?

Bedankt!
DroidUser

Bewerkt (24 april 2013 14:13)
Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 10 februari 2012
  • 08:09

DroidUser;268213
Hallo,
Ik probeer een tijdje al nieuwe fonts op mijn GT-I9000 te installeren maar het wilt helaas niet lukken.Ik heb geprobeerd via Root Explorer de nieuwe fonts te plaatsen in de mappen system/fonts en als ik dan naar Instellingen>>Display>>Lettertype ga dan zijn alleen de lettertypes zichtbaar die ik al erop had (de standaard lettertypes)Als ik vervolgens de cache wis en de Dalvik cache dan helpt dit niet en zijn de nieuwe stijlen niet zichtbaar. Ook heb ik een zip file gevonden om te flashen en na deze geflashed te hebben willen deze ook niet zichtbaar worden. Doe ik wat fout of moet er meer gebeuren dan alleen de bestanden in de juiste map te zetten?

Zou iemand mij een beetje meer op weg willlen helpen?

Bedankt!
DroidUser

Ik ben niet bekend met bovenstaande manieren, maar ik gebruik fontomizer hiervoor. Gewoon in de market te verkrijgen en als je een font mist in de lijst dan kun je de developer een verzoekje sturen of ie ook in de app beschikbaar komt.

Bewerkt (24 april 2013 14:13)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

DroidUser

DroidUser

• Lid sinds 06 februari 2012
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2012
  • 00:54

Ik had het liever opgelost zonder apps te installeren, maar heb een manier gevonden op XDA en die werkt goed toch bedankt voor je hulp!!UserDroid.

Bewerkt (24 april 2013 14:14)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.