Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Sorry als ik een polemiek startte. Dat was niet de bedoeling. In tegendeel. Ik heb hier altijd raad gekregen voor al mijn problemen. En misschien was mijn formulering niet correct. Ik zou nooit mods afschieten, daarvoor is het werk dat ze hier doen te belangrijk en te energievretend. Respect voor devs en mods!
Polo je hoeft je niet schuldig te voelen hoor…..maar ik denk dat als Harky het er mee eens is dat we ook dit topic moeten sluiten voordat het wel fout gaat lopen.
De reden dat Tjap weg gegaan is, ligt dus niet alleen bij een onenigheid met een mod maar ligt ergens anders waar ik hier niet verder op in ga.
DGP is gewoon einde oefening hier en op de rest van het forum…….jammer maar helaas!
AW Forum Queen voor het leven
Dit is voor mij een beetje het einde van een tijdperk. Voor iedereen feitelijk denk ik. Ik spendeerde hier ettelijke uren. Wat de devs en mods hier aan tijd en energie instaken durf ik zelfs niet aan te tellen! Voorlopig hou ik mijn sgs 1 en blijf ik DGP gebruiken. De bean versies slopen mijn batterij en in het buitenland miste ik enkele belangrijke gesprekken.
Dank jullie wel voor alle raad en hulp.
Als het topic beter gesloten wordt is dat jammer maar waarschijnlijk ook het beste…
esther1801;332274
…..maar ik denk dat als Harky het er mee eens is dat we ook dit topic moeten sluiten voordat het wel fout gaat lopen.
DGP is gewoon einde oefening hier en op de rest van het forum…….jammer maar helaas!
ik stuur je even een pm X
AW Forum Queen voor het leven
Dus hij doet het nu alleen nog maar met zijn telefoon ???? Ik heb daar een vriendin voor hoor ….
Ghegheghe