Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lars_1808

Lars_1808

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 1230
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2012
  • 22:47

MarkPijl;273454
Ik heb Superuser geinstalleerd en daarna was het probleem opgelost, hij wilde meteen de ext4 app opstarten..
Ik kwam trouwens net dit tegen..: Samsung galaxy S I9000 ValuePack Firmware update AndroidCruze Is dat iets nieuws ofzow die firmware update of is dat in feite 2.3.6??

Dat is 2.3.6 alleen dan met wat extras, die extra onderdelen staan bij de changelog op diezelfde site.

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 27 februari 2012
  • 09:01

MarkPijl;273454
Ik heb Superuser geinstalleerd en daarna was het probleem opgelost, hij wilde meteen de ext4 app opstarten..
Ik kwam trouwens net dit tegen..: Samsung galaxy S I9000 ValuePack Firmware update AndroidCruze Is dat iets nieuws ofzow die firmware update of is dat in feite 2.3.6??
Dat is een snel in elkaar gebakken ICS look-a-like rom van samsung ja.. omdat wij geen ICS krijgen hebben ze dit ff gegooid. In het begin denk je leuk, maar na enige tijd kom je hier en daar wat bugs tegen, dus raad ik hem niet echt aan. JW1 blijft de beste rom tot nogtoe.

MarkPijl

MarkPijl

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2012
  • 10:14

Haha oke, ik kwam hem tegen dus dacht gooi hem er ff in. Ik twijfel niet aan jou hoor GirlKillu
Om ICS 4.0.x te krijgen moeten we nog even wachten op een stabiele versie zonder bugs of niet..

Ik kan trouwens nergens de optie vinden om mijn handtekening te wijzigen… want daar klopt nu natuurlijk helemaal niks meer van…:confused:

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 27 februari 2012
  • 10:59

MarkPijl;273508
Haha oke, ik kwam hem tegen dus dacht gooi hem er ff in. Ik twijfel niet aan jou hoor GirlKillu
Om ICS 4.0.x te krijgen moeten we nog even wachten op een stabiele versie zonder bugs of niet..

Ik kan trouwens nergens de optie vinden om mijn handtekening te wijzigen… want daar klopt nu natuurlijk helemaal niks meer van…:confused:
ICS zal nooit komen voor onze galaxy s… Er zijn echter wel enkele devs bezig wat custom roms te maken met een ported versie van ICS. Er is nooit een officiele “beta” versie van ICS gereleased voor ons, dus de devs gebruiken andere sources.
Uiteraard zijn het experten en hebben ze al het een en ander kunnen porten. Maar of het ooit een bugvrije versie zal worden betwijfel ik.
Niet tegenstaande dat je de rom kan gebruiken, en dat hij lekker zal draaien. Cyanogen is een expert team, zijn zijn met de CM9 bezig (momenteel nog in beta) en er zal binnenkort wel al een aplha en meer komen. Echter blijft het een eigen geporte versie, aangezien het nooit officieel door Samsung is vrijgegeven.
Zelf wacht ik nog tot de meeste grote bugs eruit zijn.

Maar voor meer moet je maar eens in de andere topic gaan lezen die over ICS en CM9. Er zijn al verschillende Roms die het naar behoren doen.

Voor je handtekening moet je eens rechts boven op het envelopje (inbox) drukken, en dan krijg je links een menutje te zien waar je handtekening kan aanpassen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren